Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNoční návštěvnice
28. 06. 2001
13
1
2872
Autor
Funda
Dlouho, předlouho, letěla jsi za svým světlem,
a to všechno jenom proto,
abys zjistila, že je to jen chladný přelud.
Dotýkáš se ho svým stříbrošedým tělem,
a chceš ho obejmout a pohladit,
ale pouze narážíš na němou bariéru,
která Tě sráží zpátky do temnoty.
Chceš s ním splynout v jedno tělo a jednu duši,
ale ono je netečné a Ty svými křídly víříš pouze prach,
v kterém se odrážejí jeho paprsky a bodají Tě do očí.
1 názor
Nevím, měl-li to být ten druhý význam, ale tolik mi to připomíná moje pocity z nešťastných lásek...
Fandím ti - to co jsem si od tebe přečetl bylo moc a moc citlivé a krásné děkuji ti
připadám si jako netopýrek, teď slyším lidskou řeč, vyčítá že zas ponocuji :o) ty můro taky !
Fundíkovi tip, protože je to básník, jak vidíte :o)
Skoro mi to vehnalo slzy do oci... nevim co rict... snad jen skoro zavidim tomu nametu tehle basne... !***
Ja jsem si tedy v prvni chvili myslel spise neco o nejakem nocnim ptaku,ktery se rozhodl letet vstric slunci,protoze uz hom nocni zivot prestal bavit,ale ono to na tu muru sedi uplne preuzasne a navic je to napsane moc povedene,protoze koho by napadlo takhle lyricky popsat ten vecny souboj nocniho hmyzu s umelzm svetlem....Jo,Fundi,pjekne....
Nezbývá, než Vám všem poděkovat a slíbit, že příště příšte bude věnována trochu větší pozornost pravopisu.
Y sem, Y tam, z toho se nestřílí:-)). Dílko je to moc pěkné, řekl bych, že tomu rozumím víc, než bych si sám přál...
TIP
mě se to líbí opravdu hodně, až na ten název a změny písem, možná bych mírně proškrtal nějaká sousloví:
napadá mě "do temnoty", nebo "v jedno tělo a jednu duši", ale jinak fakt dobré!
*****!!!!!!!!!!!!
Ty změny písem tam občas skáčou samy, pokud si to člověk "neznásilní" podle svého...
Povrzuji samovolné změny písma, musím to opravovat prakticky v každém posílaném díle. Oldo, zkus se na to kouknout.