...jemne vyberove slova, ktore demonstrativne triafaju...vsetky styri su pre mna osobne, dakujem Ti...
poz. : aj mne najviac 1 a 2
ballit: no ano :)) vlocka by mala co povedat aj k ostatnym :)) dufam, ze to neobjavi tak skoro :)) childisha necitala..
dik sede.. :) k dvojke, nie, slnko, nie je neucelne..naopak, svetlo z neho zapricinuje lom svetla a aj zmurenie oci, slnko je fakt, preco som v jednej veci spojila dve zdanlivo odlisne temy..
bere mě 1. a 2.
3. a 4. je o pointě
já to říkám pořád, že není tak hodný, jak se na první pohled zdá (pokud vůbec někde je).. kdyby byl hodný, strašil by své ovečky pekelnými plameny?
:-)
*
velmi se mi to líbí....všechny čtyři, možná malinko více...ta poslendí*
...gut...
...ta tretia mi z neakeho dovodu pripomenulo childisha...do neba povedala..ani nneviem cim...tam mi to prislo take cistejsie...tu citim istu basnicku vypocitavost ktora pocita s tym ze chce dat citatelovi po hlave...v tomto pripade mi vsak nejak nevadi...
...stvrta jak pre vlocku...by sa potesila...usmev...
boh
ak nejaký je
sa na nás iba hodne
hooodne baví
Že ještě otravuju. S tím hledáním to není pravda. Spletl jsem si Tě s jiným autorem, kterého mám taky celkem nově v oblíbených. Mám v tom zmatek, omlouvám se.
Proč to je v blbůstkách trošku nechápu...ale buď.
Všechny čtyři mají velký potenciál zasáhnot. Jsou v závěrech opatřeny až šokující pointou. První je velmi poklidná a svým celkovým charakterem dobře vystihuje podstatu sebe sama. Druhá je příjemně vyprávěcí a obsahuje velmi duchaplnou a pozitivní ideu, jen mi v ní dost překáží poslední verš, který je jakoby navíc a vpodstatě ani text nikam výrazněji neposouvá (nebo si jej možná jen vykládám jinak). Trojka - to je ten moment šoku, tady jsem málem spadnul ze židle :o). Čtvrtá je prostým a dobrým vyjádřením toho, co se různí autoři snaží okecat ze všech stran. Všechny jsou slušně napsány. Většina slov plní svůj účel, vesměs žádné nepřebývá. Ta úspornost a chopnost jít rovnou k "věci" způsobuje, že jsou dobře stravitelné, nerozptylují, a zároveň je tím jejich účinek umocněn. Takhle nějak si představuju vyzrálou poezii, i když z Tebe jako autora jsem měl doposud spíš dojem hledání, tyhle čtyři se opravdu povedly.
Boh nie je milosrdný... :)