Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seAforismus o lásce
20. 05. 2008
13
27
2080
Autor
deckart
Jenom jedna věc je odpornější než básničky o lásce.
Básničky o lásce s pravopisnými chybami.
27 názorů
aleš-novák
25. 09. 2008
Domnívám se, že znalost pravopisu by měla být samozřejmostí pro všechny, nejen pro ty vzdělané :-) Podívej se na takového Chabala... Má plnou hubu lásky a ty jeho elaboráty jsou přehlídka pravopisných a gramatických chyb :-)
Netvrdím, že se nemohou milovat, ale přece o tom nemusejí psát, mohou o tom jen mluvit, v mluveném projevu se spousta chyb skryje :-)
No dobře, ale uvědomuješ si, že právo na lásku mají všichni, i Ti, kteří nejsou až tak vzdělaní, jak by to Tobě vyhovovalo? Možná v tomto případě, mohl bys být shovívavý, nebo ne? A jak správně říká pozorovatel, dá se doufat, že se pravopis naučí, důležitější je, aby neztratili umění milovat.
breku, buď přesnější .. ne jen o lásce,ale přímo o sexu; onehdá se mě ptali, co jako můj názor na poezii .. odpověděl jsem : poezie je latentní forma pornografie ... pak už se neptali na nic :-)
Kritik : To ano, ale myslím si, že není nic odpornějšího, než MYLUJU TĚ, NECHCI TĚ STRATIT, NEJSEM VICHCANEJ... Občas čtu ty vzkazy na zdech autobusové zastávky a na nádraží :-)
pozorovatel
06. 06. 2008
nojo, ale neni to ani trochu sranda ...
i keď je to pravda
ale vlastne práve preto ...