Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se*
Výběr: Rivka, Print
12. 07. 2001
9
0
1907
Autor
Sala
Sotva jsem otevřela oči
naložil jsi mi na víčka
tíhu slunce,
abych unesla vycházející
odpovědnost
bránit svůj mžik
na tisíc let trvá mi
u tebe zastínit krátce
......
Rivenko,
cítím se nedostatečná,
mám jen dvě nevelké dlaně, abych tě přímluvou pohladila
za nezapisovat a nepočítat,
než popojde naše bolavé a slabé..
To je tak inteligentní ! To je tak hloupé ! ....... I já se lek !
Na svoje maličké IQ, jsem dostal děsný vztek !
SUPER - Jen tak dál !
Co nebo kdo je Rivenka ?
aj bez tej konfesie (prvé dve strofy) je to paráda parádovitá! Konvergujem k tipu
To jsem zřejmě já... malé cosi po stěnách... menší než malé množství rozpatlané bílé barvy...
(Sali, děkuju. Připomínáš mi, na co často a rádi zapomínáme... Já vím, říkám si, já vím... a tolik to někdy nejde... a tak strašně by se chtělo...)
Rivi ***
nedávno došel pohled z prázdnin, třeba nepomůže, ale potěší :)
Ahoj! Zdravím vás z hor. Máme se skvěle. Je tu hezky - občas svítí sluníčko. Teplota třiadvacet. Dala jsem si pět kopečků zmrzliny a je mi blbě, ale jinak se mám skvěle. Dejte si pusu a smějte se na svět. Vaše ...:)
Děti prostě vzít za srdce umí. :-)))* Přeju jako měl strejda barvičkou samou radost.
... ju krásný .. nevím , jestli pod čarou má patřit ještě k básni, ale to nad tím je samo krásný ... jen možná odpovědnost bych nahradil jinším slovem, ale vzhledem k tomu, že obsah je více než osobní a konkrétní, je to blbost, že to vůbec říkám ..... prostě jen krásný ... tip!!!