Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVypravěč
09. 10. 2008
9
26
3071
Autor
zzlatý
Vypravěč
.
26 názorů
Jarmila_Maršálová
13. 10. 2008
Sluníčko, milá, jako vždy... děkuji
P.S.: Já mám ty děti fakt hodně zmapované, během dvou minut může jít učitelka domů a to mě vidí děti poprvé...
moorgaan:
to je jednoduché, kdo maže, ten jede... pak to nedrhne... nic se neděje Tvůj názor a můj...
sestricka.slunicko1
10. 10. 2008
Ďakujem, ja som predpokladal, že sú tu dospelí ludia a že im to dojde... (len trochu zkúšam písať po slovensky..hi)
Moorgaan: o tom rytmu bych se docela přel, zkus si to přečíst vícekrát, věřím, že Ti to vyjde...
( 8-8 7-7)
Niekedy na knihách aj bolo uvedené pre aké deti, do koľko rokov. Je to veľmi milé.
Zrovna dnes jsem byl mezi dětmi 1-3 třída, neumím to popsat, ale jsem si jistý, že mi děti rozumějí a já rozumím jim, strašně mě to baví, ta jejich touha po poznání...
Nechci přesvědčovat nikoho, kdo se "něco" domnívá, ale jsem ochoten polemizovat jen s lidmi, kteří takové prostředí zná.
KAŽDÝ musel poznat, že Vypravěč se týká malých dětí - i kdyby v závěru přímo nebylo napsáno těch pět let. Samozřejmě, puberťáci jsou jiná kategorie. Tam bych si snad ani netroufala nic předpokládat ;-)))
No, osobně bych to viděl spíš na předškolní. Jakmile vlezou do toho ústavu, začnou být rychle nějaké deformované, či co.. :o)
druha sloka jde trochu mimo rytmus..dala by se lip vypilovat
jinak je hezke, versovane, ma to napln a je to o necem
k tem vypravecum- kazde dite a jedno jak je stare, ba dokonce vetsina dospelych posloucha s otevrenou pusou, kdyz je nekdo vypravec a vypravi...prave proto , ze jsou zavaleni vsim moznym, jen ne nekym, kdo umi hezky vypravet.. ja detem cetl pohadky, to byly stastne, ale kdyz jsem si nejakou pohadku umel vymyslet a vypravel ji po svem, to byly jeste stastnejsi.. /***
Honzyk:
Ty myslíš a já to vím, mezi děti dost často chodím do škol a tak. A mezi myslím a vím je fatální rozdíl:
Myslet dobré, lepší vědět,
a co řekneš, musí sedět,
vždyť kdo ví, hned odpoví,
kdo moc myslí h...o ví!!!
(sic je Einstein hotový)
Děkuji za návštěvu, kdo dětem rozumí, tak ví...
sestricka.slunicko1
09. 10. 2008
..nio, kazdej mame svy zklusenosTE., jak rikama babicka, ja nechci zde to nejak cviritit!!!ani nikoho zde uhoditi kapoesnikem, byt cistym, nenenenenene)
Františku - nemáš pravdu - i když je třeba rozlišit děti na děti a adolescenty (:-D)... u těch starších a chytrých jak rádio pravdu máš, ale děti před prvními náznaky dospívání jsou vděčné, jak to píše Diana. Moje vnučka už uměla s počítačem, mobilem a takovýmito krámy zacházet lépe než já, ale když jsem jí začal vyprávět, zapomněla, co je to Enter...
..ja ntolika dere,m vypravel, segrinym a tak, ale nejraci mely jezibaby a vlkodlaky a tak.))
Amen! Do slova a do písmene souhlas! T**********
Honzyku, mýlíš se. Já děti znám a nic jim neudělá větší radost, než když jim dospělý vypráví - doslova cokoliv, ale nejraději mají veselé, radostné příběhy s dobrým koncem, kterým dobře rozumí.
...tutu nununu.....todle by ti, myslim, dneska deti nesezraly-.)))...nic ve zlym..!..)---probuh:)))detem a blaznum to nejelpci jinac!D