Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePst
10. 10. 2008
11
23
2336
Autor
Houmeles
na okně kaple
ukrývá vrásčitý list
plechovku Red Bull
23 názorů
oakbarku, to je na tipa :-)
A.H. ještě jsem neviděl holuba, který by vylizoval z pixly Red Bull. Ale všechno je možné, třeba podprahová reklama pro holuby...
No, přeci Red Bull. Tvé haiku mi ukazuje takovou red-bullovou larvu, akorát vypitá. Podzimní téma--jistě. Když tak nad tím přemýšlím. Máš můj *. Wal.
jej to mělo být pro Honzyka...pardon.. :-)taky bych ten Redbull asi potřebovala dneska :-))))))
Zvrhlíku, sakra, jako bys tam byl se mnou, člověče. Šlo o bývalý klášter, nyní školu. A to okno patřilo kapli předělanou teď na nějakou tělocvičnu. Tak jsem to změnil, aby to bylo přesnější.
/Markéto/, pak-li mé dílko vyvolalo dojem, že mám něco proti sestřičkám, nebylo to účelem. I já mám sestřičky rád a možná by se samy zasmály, kdyby tu pixlu od Red Bullu na okně kaple viděly. Energetický nápoje určitě nepotřebujou, to spíš my, vyžilí či vyčpělí bohémové :-).
list nic netají, maximálně ukrývá, skrývá IMHO
vrásčitý?
1) naprosto zbytečné slovo v tomto kontextu
2) list má vrásky? hodí se slovo vrásčitý na popis něčeho jiného než kůže? nevím
list je v okně? není spíš před oknem?
plechovka na okně mi zní líp než v okně
a zas to zní jako věta oznamovací...
to je uplně normální :-) sestřičky jsou správný stvoření... lidi je maj zaškatulkovaný že jsou nemastný neslaný bez smyslu pro humor ale opak je pravdou.
...pripomina mi, jak jsem na hristi v Repich pristihl jeptisky, jak v havech hraji fotbal...)))...a to supoer hriste..!:D