Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seredakce poezie.cz
26. 07. 2001
0
0
3082
Autor
Olda
V posledních týdnech nastínil Inventor možnou koncepci serveru poezie.cz. Není ovšem definitivní. Shodli jsme se ovšem na tom, že kvalitních a realizovatelných nápadů není nikdy dost. Rádi bychom oslovili všechny zájemce o šéfredaktorství poezie.cz s otázkou na jejich náhled na koncepci tohoto systému. Do 10.8 je možné zaslat mi Vaši vizi tohoto serveru, spolu připojenou skupinou zájemců na post redaktorů.
Máte-li zájem být redaktorem ozvěte se mi taktéž s vyjádřením k představě šéfredaktora. Otázky (a odpovědi :) směřujte na mne v poště, popř. mailem o@ner.cz
.........sakra...... co mi to jen připomíná ..... AHA!
Monty_.": ...jsem byl včera v servisu s Fordem
a tam mi fundovaně řekli, že mám poškozenou přední nápravu,
která je typu McPerson..... a že to bude stát... buéééééh Kčs...
...... éééé e ehm... parrdon, to s tím asi nesouvisí, že??
..no dyk už držím zobák, no.....
Monty_Python
28. 07. 2001Monty_Python
27. 07. 2001
MM, Ty musíš mít vždycky něco extra, že? Separatisto ;-)))
Myslím. že Tvoje spolupráce s poezií.cz by byla víc než přínosná.
Ten knihomoll, prostě nedá pokoj! FURT bude hrát na city ;o)))!!!
Já má svých věcí tak nad hlavu, ale fandím Vám bando!
Tohle mi zní trošku divně - stavět dům od střechy dolů.
Podle mě by se nemělo začínad od šéfredaktora (s připojenou skupinou redaktorů? kamarádů?), ale vytvořit skupinu redaktorů a mezi nimi pak volit šéfredaktora.
A pozor na pluralitu názorů. Pokud se začne od šéfa, který se obklopí redaktory, obávám se, že by mohlo jít o jednonázorovou skupinu.
Nu, ono takhle redakce většinou fungují. Od hlavy která si volí svůj tým, ne? Někdo kdo myšlenkově determinuje směr produkovaného čtiva :) A sbor redaktorů kteří jsou ochotni a schopni s ním spolupracovat.
Byl by volený šéfredaktor ochoten tu funkci vykonávat? Náročné. Nedopadlo by to tak, že by se z redaktorů k volbě přihlásili právě ti, kteří budou takto aspirovat na tento post?
Jo, dodatek - tou pluralitou názorů myslím hlavně pohled na literaturu, na koncepci se klidně lze shodnout ;-).
Další věc: ne každý je ten typ člověka, který se o něco hlásí... možná by některé výrazné osobnosti měly být i osloveny. Rozhodně vím o několika, bez kterých by to nebylo "to pravé ořechové" (Bříza, Vio a pod.) - omlouvám se, pánové, že si vás beru do svých nevymáchaných úst
;-).
Olda:
No, asi ano - ale jak říkám - obávám se pak o přílišnou jednobarevnost. Ne každý je takový, aby si dokázal do svého týmu vzít i lidi, s jejichž názory zcela nesouhlasí...
Tak Wopi už mě tady předžvýkal ;-))
No, s Oldou jsem v kontaktu, takže můj názor zná. Na místo šéfredaktora se necítím, ale hlásím se do realizačního týmu jako "pomocný" redaktor ;-)
Wopi, mimochodem, obě cesty jsou víceméně otevřené. Pokud se přihlásí dostatek redaktorů (což se zatím nestalo), mohou si šéfredaktora klidně zvolit.
Jo, mně ani tak nešlo o způsob realizace toho všeho, jako o to, aby toho, že někdo "determinuje směr produkovaného čtiva" bylo co nejmíň, aby hlediskem byla hlavně kvalita. Aby tým byl takový, že umí vybrat jak milostnou poezii, tak i ryze abstraktní...
Rising_Star
26. 07. 2001
hlásím se jako osoba se zvláštní působností - asi všichni tuší, oč se jedná. rád bych, aby knihomolna ožila - jinak, lépe. jestli to je pak věc redaktora, budiž, rád bych byl redaktorem. ale spíš bych se separoval jako něco extra :)))
AdaMM
no taky bych se na tom rád podílel a rozhodně jako řadový člen redakce...:-))