Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seFRESH FLESH v kavárně Černá Labuť !
31. 10. 2008
3
27
939
Autor
G_B_Show
FŘESH FL´ESH
Večer mladého československého umění v pražské kavárně Černá Labuť, pátek 31.10. od osmi hodin.
Účinkující:
AkkaMiau
Tři mladé, krásné slečny a jejich brněnský "lofi chilly lolly pop".
Improliga
Dvě družstva herců proti sobě zápolí v podivných disciplínách na náměty publika.
Rypadlo
Lovestory pana Skleničky a obřího kráčejícího velkorypadla od režiséra Martina Duška.
Jakub Repický / CrawlingChaos
Slovenský básník a jeho snové, asociační, občas triviálně expresivní a místy kostnatě formalistické básně.
Jiří Charvát / Rimmer
Českolipský humorista a jeho stand up / sit down comedy čtení o nelehké cestě vstříc vlastní sexualitě.
Pozorovatel a Lišák
Písmácký Tom Cruise a jeho přednáška na téma "Nové objevená země mezi Budapeští a Prahou."
Duroshik
DJ, který svými rytmy podkreslí pauzy mezi vystoupeními.
Vstupné 50,-
27 názorů
CrawlingChaos
05. 11. 2008CrawlingChaos
04. 11. 2008
Aj, CrawlingChaos čet- a já nebyla v Praze... :-(( (ostatní jsem už slyšela... :-P) Nu nic... :-)
Škoda, jak už bylo řečeno..
No byli jste zlatí. Další lidi získali tváře. A všechny nádherné :)
Kde budou ta fota? Ten MySpace je pro mě přehledný jako tenké střevo.
Pišta_Hufnágl
31. 10. 2008Pišta_Hufnágl
31. 10. 2008Pišta_Hufnágl
31. 10. 2008
Pablo: Snad to dopadne jako posledně:)
guy: Díky, málem všichni přišli včera:)
Pablo_honey
31. 10. 2008
Za nefunkční odkaz se omlouvám, už je to v pořádku. Je to upoutávka na poslední chvíli, takže zatím jen stručná, v náledující hodince jí ještě rozšířim.
Odkaz nefunguje a přišlo by mi vhodné přidat do textu upoutávky nějaké podrobnosti, protože by byla možná škoda přijít o improligu, Martina Duška a samozřejme Rimmera. A ty ostatní :)