Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sečíra radosť
Výběr: hermit
07. 08. 2001
11
0
3331
Autor
Pepo
až keď splynie jedno s druhým
v nepochopiteľný úsmev človeka
ktorý veľa chodil
ako bodka
v jeho izbe zhasne svetlo
a pochová slová
toto: nepochopiteľný tu nie je dobré slovo, si myslim.
Máte ve slovenčině lepšie:
__čudný
a zase - proč to tím končí? roztáhněte křídla Pepo, proč ne? S čím to může souviset, proč to tak je, já vím ,je to pocit sám o sobě, víte čím vzniká, ale víte čím VŠETKÝM vzniká?
Je to jen jedna z cest, ale mě osobně by zajímalo, jaké to má aspekty ve vztahu přírody vs. město, atd. - ne hloupé tlachání o stresu, ale přesnější popis třeba jen zlomku toho vztahu.
to nikdy nie je mínus ... tvoríš poznámky skúsenosti ... zrelej ... ktorá práve dokvitla ... a mi si ju ... už už trháme ... len pre seba ... ale pozastavíme sa ...pre tie obyčajné ľudské pocity ... čírej radosti ... zakusnúť a dúfať ... že raz ... splynieme
Kratúčko vysvetlím (aj keď vysvetlívky pri básni - to je jej mínus): Písal som to v horách v čase medzi túrami ... najradšej som chodil sám... a keď som sa vrátil ... na otázky nebolo odpovede ... len úsmev - slabý, rýchly, úprimný.
Gastarbajtr
07. 08. 2001
no, je to pekne na prvy pohlad, mozno aj na druhy a mozno aj na treti, lenze furt mi tam nieco vadilo, a tag som si to stvrty krat precitala a zistila som ze som uplne pribrzdena alebo co..lebo nato nemozem prist co mi tam vadi, uz som to cele rozobrala aj som napisala kritiku na pol strany aj som ju zas zmazala, lebo som prisla nato ze je to blbost.....tagze po hodinovom rozoberani a rozjimani, tip ;)