Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sesilonky
21. 01. 2009
4
11
2231
Autor
chanach
Jenom tak PRÁÁÁSKNOUT do bot...
to by byla krása!
Ale já nemám sil
...
SIL
...
sil
...
sil
...
SILONKY! Nemám silonky!
nemůžu nikam jít
11 názorů
Připadá mi, že nápad je dobrý (to navázání mezi slovem "sil" a "silonky"), ale zasloužilo by to víc rozpracovat (ano, natáhnout ten text a vyzdobit jej ještě dalšími nápady).
Tohle je asi takovej fór jako lexikalizované (nebo jinak znormalizované) slovní hříčky. Třeba: To je zlosyn! - Ale on není z Losin, on je z Jeseníku! (A hlavně to dál do omrzení opakovat a být pyšný na svou originalitu a invenci.)
houby_nasla
22. 01. 2009Johann Wolfgang Mária Amadovič
21. 01. 2009
Joj, parádní blbost :) :)
J_W_M_A: Díváš se na text určený k něčemu úplně jinýmu než mluvíš, chce to si uvědomit že neexistuje jen jeden styl kterým se tu píše. Podívej se na některý Havlovy přednormalizační výtvory psaný na stroji. Pointu to má podobně velkou jako tohle, ale prostě... se zasměješ... pobavíš, usměješ... zasměješ se a uznáš tohle dílo, když bys věděl, že ho napsal Havel? (vím, blby přirovnáni :) )
Pravda je ale že bych spíš dal "jen tak pro radost"... i když potom už by v tom člověk hledal vtip a vtip je v tom že ten člověk tu ten vtip nečeká :)