Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seLabyrint...(světa a ráj srdce)
11. 02. 2009
11
25
3837
Autor
Marcela.K.
ztrácím se v bludišti všech slov
a i když stojím na náměstí
jak poutník
čekám na Mámení
kterou se vydat cestou
….z šesti ?
Všezvěd mě láká z věže ven
proč radu přijmout
váhám nyní?
do malé komůrky
se skrýt
ráj srdce nehledat jen v síni…
25 názorů
Inu,ta čeština není zrovna z nejmodernějších,že...trošku ještě kostrbatá a "šroubovaná"...ale mě to problémy nedělá-krom toho,jde přece o obsah,ne? A mě to udivující nepřijde-upír má přece,jako bytost vyděděná, vždycky rozpory se světem,vnímá jej svým kritickým a výlučným pohledem...uzavřen sám v sebe... :-))
Hm?
Marcela.K.
17. 02. 2009
To jsou opravdu dobré propletence :-) Mě porazí auto-ty píšeš o holčičce poražené autem...když zrovna čtu Komenského Labyrint-začneš o tom psát...hm...podivné(a to si opravdu nevymýšlím !!)
A krom toho se mi to celkem líbí-tak tip.
Marcela.K.
12. 02. 2009Marcela.K.
12. 02. 2009
Tak jakápak je tohle zkratka? MTM - "My temporary meaning"? Můj předběžný názor? Takže mylenka si momentálně myslí, že si zasloužíme vyplazený jazyk. Tak díky. :-)
K chatovým zkratkám:
http://programujte.com/index.php?akce=clanek&cl=1970010131-chatove-zkratky-na-internetu
Je to jen pár základních, anglických a českých. Vytisknout, přišpendlit na nástěnku nad psacím stolem, přilepit ma skříň, atp.
Marcela.K.
12. 02. 2009
LOL - to je tuším 'moderní' (z konce 70. let min. stol.) zkratkový žargon ze síťového (webového) prostředí. Napadá mě ještě IMHO... je jich víc...
Z téhož žargonu jstou tuším i čumáčky ('smajlíky', emotikony... :-) ;-) :-( apod.)
Marcela.K.
12. 02. 2009
No dobrá, tak toho učitele pusť k vodě, a najmi si nějakého třináctiletého kluka nebo holku. Ti to, o čem si píšeme, zvládli perfektně. ;-)
Marcela.K.
12. 02. 2009Marcela.K.
12. 02. 2009
I já jsem z generace "ruštinářů" - po jedenácti letech učení jsem uměl leda tak azbuku. :-) Až láska k Babelovi mne k učení se tomu překrásnému jazyku motivovala.
Toto jsou povinné zkratky na internetu. Zná je každý, a "každý" je děd Ed :-)
Naučí se je tedy i má mladší kolegyně mylenka. Patří to totiž ke všeobecnému vzdělání. A mylenka je jazykově setsakramentsky nadaná. Jinak by tak nepsala, jak píše.
Tolik k povzbuzování mas k učení se cizím jazykům.
děd Ed LOL
Marcela.K.
12. 02. 2009
LOL - Loughing out loud - "Smát se na celé kolo"
Díky za osvěžující doplněk.
Marcela.K.
12. 02. 2009
Hezké?!?
Enigma.
Jsem zvědav, jestli si někdo troufne toto dílo interpretovat. Asi je k tomu třeba dobře znát dílo J.A.K.
Mylenko, dáváš nám, ubohým čtenářům, zabrat. LOL