Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seČasopis Bezvedení - redaktoři, korektoři, ...
12. 02. 2009
0
56
8190
Autor
pozorovatel
Zatímco se bude vytvářet systém pro správu obsahu, bych rád přijal redaktory a korektory.
Postupně vás budu přijímat i do klubu Časopis Bezvedení.
(Výběrovat bude redakce tehdy až bude připravená a zkonsolidovaná, tedy brzo)
Byl bych rád i za grafiky, fotografy či jiné estéty...
Prosím, hlaste se mi zde pod dílo.
Postupně vás budu přijímat i do klubu Časopis Bezvedení.
(Výběrovat bude redakce tehdy až bude připravená a zkonsolidovaná, tedy brzo)
Byl bych rád i za grafiky, fotografy či jiné estéty...
Prosím, hlaste se mi zde pod dílo.
56 názorů
pozorovatel
16. 08. 2011pozorovatel
29. 04. 2009
chci se zeptat co by obnášela práce redaktora časopisu Bezvedení a také, zda je možné bez jakékoliv pozice zaslat článek... jaké bude např. rozvržení a daná témata rubrik.
jejdavilda
11. 03. 2009pozorovatel
19. 02. 2009
Vzhledem k faktu, že zrovna na písmáku jsem nováčkem, nejsem si jistý, jestli je důvěra tak velká, každopádně mohl bych posloužit jako grafik, fotograf a případně redaktor. Případnou konkrétní domluvu a ukázky bych řešil skrz vzkazy (javascript s žádostí o členství mi v tuhle chvíli nešel).
pyšná princezna
18. 02. 2009
mimo téma derovi: jo ty lavičky jsou skvělý, jen škoda, že na nich v tý době neseděl nějakej bezdomovec, taky jsem neměl moc času se s tím moc patlat...
jejdavilda
16. 02. 2009pozorovatel
15. 02. 2009
mimo téma Derovi: ty lavičky pod Petrovem zkoušel už i Stibor v 70tých letech (tehdá ale nebyly bílé, ale rozbité .-)
pyšná princezna
15. 02. 2009
mimo téma Sydianovi: Ty bílé lavičky pod Petrovem lákají, viď? Já jsem nafotil pár pěkných portrétů širokáčem u obelisku. Doporučuju.
pozorovatel
15. 02. 2009
jsem tam dal nějakej vzorek, tak mrkni
http://sydian.rajce.idnes.cz/Vyber/
pozorovatel
15. 02. 2009
*rudá růže, né růře.. i když.. fotka růže na růře by nemusela být zas až tak zlá... ,-)
já bysem taky fotky (spíše teda reportáže a živou, než "umělecké" (rudá růře s kapkou rosy s renesanční kašnou v pozadí není moje parketa :-p )
ukázka třeba tady
Čtení v Café Práh
Čtení Hruška a Chrobák
nebo
nějaká docela divoká party :-)
no a taky bysem mohl dělat věci kolem divadla
vše v rámci svých omezených omezeností
pozorovatel
15. 02. 2009pyšná princezna
14. 02. 2009Pišta_Hufnágl
14. 02. 2009pozorovatel
14. 02. 2009Pišta_Hufnágl
14. 02. 2009pozorovatel
13. 02. 2009pozorovatel
13. 02. 2009
Alojs, ty se v první řadě přihlas na pivko - anžto semestry se sešly a potřeboval bych to prodiskutovat .) - což nevylučuje, že skrze okliku dostaneme k Bezvedení.
Pišta_Hufnágl
13. 02. 2009
Ponorka, Pišto, co jiného by to asi tak mohlo být?
Samozřejmě bez těch horních reflektorů.
Pišta_Hufnágl
13. 02. 2009pozorovatel
13. 02. 2009
Když jsem byl malý, chtěl jsem jezdit v Impale a být šéfredaktorem čsp. Bezvedení.
Stačí mi ta Impala.
Mám koncept, vizi a předvídatelný článek (článeky).
Pišta_Hufnágl
12. 02. 2009
Až budu mrtvej a v čítance, postaví mi pomník ve tvaru hlásícího se žáka.