Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSexuální úchylky - najdete se ?
Autor
Notreal
Abasiophilia - psychosexuální záliba ve zmrzačených lidech, bez noh, s omezenou pohyblivostí.
Agalmatophilia - záliba v sochách, panenkách, umělými postavami. Nejznámější vyobrazení této parafilie je ve filmu Cela, kde sériový vrah topí své oběti a následně je vybělí tak, až připomínají panenku. Následně poté masturbuje zavěšený nad nimi.
Algolagnia - Stimulace určité erotogení zóny fyzickou bolestí. Odnož z BDSM, kde jde pouze o fyzický prožitek, nikoliv masochismus. V praxi je reprezentována spankingem (výprask).
Acrotomophilia - Přitažlivost k lidem s amputovanými končetinami.
Andromimetophilia - Přitažlivost ženami, které imitují muže.
Apotemnophilia - Erotická záliba mít něco amputovaného, nebo vypadat jako amputovaný. Často se stává, že tato parafilie dostojí svému jménu a výsledkem parafilie je amputovaná končetina.
Asphyxiophilia - Záměrné přerušení kyslíku do mozku za sexuálním motivem. V praxi se jedná o hrátky s dýcháním.
V praxi je možno tohoto efektu dosáhnout několika metodami. Oběšováním, nasazováním plastového sáčku přes hlavu, sebeškcením, případně různými kombinacemi. Nic ale nemění na faktu, že i při vysoké opatrnosti dochází k častým úmrtím. Například jen při autoerotice tohoto typu ročně v USA zemře 250-1000 osob.
Autagonistophilia - Být na pódiu, případně před kamerou.
Autassassinophilia - Příprava vlastní vraždy.
Autoandrophilia - Být mužem.
Autogynephilia - Být ženou. Sexuální vzrušení z představy být ženou. Tato parafilie je často odnoží převlekových fetišů, transsexualitou apod.
Autonepiophilia - Být nezletilým, dítětem, nosit pleny a chovat se jako dítě. Často to zahrnuje fantazie být nezodpovědný, nevinný, nekontrolovatelný.
V praxi se vyskytují nejčastěji dva extrémy. Fantazie být malé dítě, slabé, nevinné, hrát si s hračkami a nakonec třeba usnout v kolébce. Druhým extrémem je erotické vyžití na objektech, orgasmus a ejakulace.
Biastophilia - Znásilnění, napadení cizí osoby. Jádrem této parafilie je odmítavý pocit oběti a zařazuje se do forem sexuálního sadismu. Biastophilia je zařazena do parafilii životu nebezpečných.
Chremastistophilia - Sexuální nabuzení býti oloupen, držen, případně přinucení k sexuálním službám.
Coprophilia - Parafilie zahrnující sexuální uspokojení s exkrementy. Často souvisí se sexuální dysfunkcí.
Cratophilia - Sexuální přitažlivost Síly, když je někdo silný, nebo silnější.
Erotophonophilia - Jedná se o vraždu při níž dojde k erotickému uspokojení ze zabití. Často dochází i ke zohavení oběti.
Exhibicionismus - Potřeba předvádět a ukazovat své části těla jiné osobě.
Fetišismus - Uctívání určitého objektu, který má specifickou moc, odlišnou od jiných objektů. V praxi jsou brány jako nejznámější a nejsilnější fetiše : krev, kosti, zuby, voda, rostliny, dřevo a další rozmanitosti napříč kulturními tradicemi.
Formicophilia - Prakticky se jedná o sexuální potěšení z lezoucích čí kousajících mravenců po genitáliích.
Frotteurismus - Jedná se o doteky různých částí těla, převážně genitálií. Převažuje více u mužů, naopak ženy jsou nejčastějšími obětmi.
Gerontophilia - Sexuální preference ke starším osobám.
Gynandromorphophilia - Ženy s penisem, muži převlečení za ženu, případně vyhraněný transsexualismus.
Hebephilia - Sexuální preference v pubescentních mladých lidí více než dospělých. Celkově hebefilové převažují nad pedofily, kteří hledají prepubescentní oběti.
Hybristophilia - Jde o sexuální vzrušení z kriminálníků, lidí, kteří spáchali nějaký hrůzný zločin. Je také známa pod fenoménem jménem Bonnie a Clyde Syndrom. V minulosti docházelo také ke sňatkům s kriminálníky.
Infantophilia - Pedofilní sexuální odchylka zahrnující děti do pěti let.
Kleptophilia - Záliba v kradení.
Klismaphilia - Sexuální záliba v klistýru.
Lactaphilia - Mléko z lidských prsou, jeho sání, případné hltání. Jsou různé varianty erotické laktace. Laktační hry, laktační pornografie, pumpování, laktační prostituce (sání za peníze), také se může prolínat s infantilismem a BDSM.
Macrophilia - Vede k sexuálním fantaziím zahrnující dominanci obrem. Primárně obryně.
Masochismus - Vede k sexuálnímu či erotickému potěšení z bolesti či ponižování. Vede k různým variacím (výprasky,kousání,lechtání a jiné..).
Menophilia - Fascinace menstruací.
Morphophilia - Zahrnuje různé části těla, jejich velikost a kondici.
Mucophilia - Lidský sliz.
Narratophilia - Je to sexuální fetish, kde se sexuálnímu partnerovi říkají špinavé, sprosté, či obscéní slova k dosažení většího uspokojení.
Nasophilia - Prafílie, kterou fascinují nosy. Různé variace jako tvar nebo velikost, případně specifická část nosu. Může také vést k představám jeho deformace, případně vniknutí do nosu.
Necrophilia - Sexuální záliba v mrtvých tělech. Z výzkůmů vyplynulo, že nekrofily na mrtvolách uspokojovaly primárně tyto znaky : poddajnost parnera, opětovné shledání, sexuální záliba v mrtvolách, vyjádření moci nad obětí.
Olfactophilia - Sexuální vzrušení z pachů a vůní.
Partialism - Sexuální záliba s výhradním zaměřením na specifické části těla.
Pedophilia - Záliba v prepubescentních dětech. Převažují muži, nicméně případy žen jsou také známy. Je považována za jednu z nejznámějších díky své morální deformaci.
Pedovestism - Oblékání se jako dítě.
Pictophilia - Jedná se o pornografii nebo erotické umění. Převážně o obrázky.
Podophilia - Takzvaný fetiš nohou. Je jedou z nejběžnějších forem sexuální preference určité části těla. Takzvaný "foot fetish" zahrnuje tvar, velikost, paty, boty, ponožky, nylonky, pedikůru, náramky a veškeré další doplňky, které umocňují dané vzrušení. Ze známých osobností touto parafílií disponovali : J.W.Goethe, Enrique Iglesias, Casanova, Tommy Lee, Marilyn Manson, Ricky Martin, Elvis Presley, Britney Spears, Quentin Tarantino a další.
Sadism - Sexuální či erotická záliba způsobovat někomu bolest.
Salirophilia - Parafílie zahrnující potěšení někoho špinit, rozcuchat.
Také se může jednat o poškození oděvů, máchání je blátě, případně hrátky s make-upem a vlasy.
Scoptophilia - Sledování cizího sexuálního styku.
Somnophilia - Nebo také "Syndrom spící princezny" , při kterém se na spící osobě provádí sexuální styk. Případný efekt jde vyvolat i pouhými zavřenými víčky. Ve stručnosti tedy jde o sex se spícím partnerem.
Sthenolagnia - Je fetiš, který vzniká z demonstrace síly nebo svalů. Tento fetish je běžný jak u mužů, tak i u žen. Podobný fetišem je Cratolagnia, kde jde o předvádění síly.
Stigmatophilia - Jedná se o piercing a tetování v sexuálním vnímání.
Symphorophilia - Parafílie, kde se sleduje neštěstí, například požár, dopravní nehody se sexuálním podtextem.
Telephone scatologia - Jde o obscéní telefonáty neznámým.
Transvestism - Oblékání se do šatů opačného pohlaví.
Trichophilia - Fetiš vlasů. Fyzický kontakt, dlouhé vlasy, krátké vlasy, mokré vlasy, stříhání, časté nové účesy apod.
Troilism - Erotická záliba ve sledování svého partnera u sexuálního styku s někým cizím. To vše pozorovat skrytě. Často je tento scénař součást tzv. swingers.
Urophagia - Konzumace moči. Jsou zde různé důvody proč lidé pijí svoji moč. Léčivé účinky, kosmetické účinky, kulturní zvyky, ceremonie. Celkově nejsou rizika pití vlastní moči, nebo zdravého člověka vysoká. Může dojít k bakteriální infekci či nemoci. Největším nebezpečím je vysoký obsah soli a minerálů. Přesto se nedoporučuje pít moč v dehydrataci. Urophagia může být také využita v BDSM.
Urolagnia - Sexuální aktivita, ve které parteři používají moč k vlastnímu potěšení. Může jít také o pomočení blízké osoby.
Vampirism - Kreslení případně pití krve.
Vorarephilia - Potěšení z ideje být někým sněden, jíst někoho, případně koukat na někoho kdo dělá tento proces. Fantazie může zahrnovat i trávení.
Voyeurism - Sledování cizích intimních chvil, sexuálních aktivit a podobných aktivit privátního charakteru. Může se jednat o zálibu ve skrytém natáčení, dvojitá zdrcadla apod.
Zoophilia - Sexuální praktiky mezi člověkem a zvířetem. V některých zemích nejsou tyto praktiky zakázány. Ale ve většině zemích se jedná o zločin proti přírodě.
Zoosadism - Záliba působit zvířatům bolest.