Nezávisle na kritikách, tomuhle moc rozumím*
bohuzial to tak chodi!!! ale je dobre ich mat!!! t*
jubilejní dvacátý * !!!!!!!!!!!!!
alino, mně se to taky moc líbí, protože někdy je to pitomá hrdost, která brání pohladit, a tolikrát mám v ruce ten posunek, ale co kdyby to někdo viděl, někdo z baráku
tak to není, ale snad víš jak to myslím..
Ahoj Ali, je to moc hezký,...
Ne, nechci svár! Však za svými slovy zde si stojím.
1) Dobrá báseň.
2) Nepopouzí mne, že Alina nenapsala dvě odpovědi – ASI TAKTO:
2a) DĚKUJI
VŠEM ZA KRITIKU.
2b)
TĚM, CO MNE ZNAJÍ DĚKUJI ZA PODPORU.
Nejsme na úřadě, jsme mezi lidmi. Co se mne netýká, nemusím číst.
Ale je dobře, že jsi napsala svůj příspěvek, obecně to ukazuje na současnou bolest Písmáka – jedná se více o poesii či o rozhovory mezi lidmi??? KDO TO ROZHODNE??? Kdo chce více profesionality a kdo více lidskosti??? (Obé myšleno skutečně a bez ironie!!!)
Jistě, i já, stejně jako Ty a jako Alina, máme přátele také jinde, než jen zde... Jsme tomu jistě všichni rádi!
Ale nevím, proč se tím, že máš přátele jinde, má zabývat Písmák... :-)))
A tedy, přesto, že Alinu znám (...je to krásná duše...) a v mnohém s ní souzním, podívej se na její díla, zda jí dávám tip («*») ze známosti...
░▒▓-_-▓▒░
Wopi: A že ta tvá kritika byla úderná, cituji " "
Výborně, takže jsem nic nepochopila. Já jsem to pochopila až moc dobře, ale přesto zde nekritizuju kritika,jak kdosi poznamenal, ale promlouvám k autorovi. Jen jsem si dovolila jemně autorovi připomenout, že se snad zde kritizuje jeho dílko a ne on sám (což by byla kritika poměrně absurdní a na tu má málokdo právo, leda ten, který autorku velice dobře zná, což já rozhodně nejsem) a že mám přátele jinde, opravdové přátele, tak za to jsem ta špatná? Je každého věc, jaké má přátele a kde.
Prostě mne jen zarazilo, že se zde potvrdila jednouchá věc. A to, že se zde kritizuje podle jména a známosti autora a ne podle děl a to mi fakt vadí!!!!
Není to pravda, Lilbeth. To dílo je velmi silná výpověď. Alinu neznám, kritizuji to, co vidím.
Betty, tohle nemá smysl Ti vysvětlovat, protože Tě nikdo nepřesvědčí o opaku. A je mi to vlastně jedno, co si o mně myslíš, protože já vím, jak jsem to myslel. A to mi stačí, protože mám sám před sebou čisté svědomí (v tomto konkrétním případě samozřejmě).
holčiny nechte toho pustite to po vodě ... :o) jo?
to je blízko, blizoučko.....
*
hladííím!
Lilbethko, nechci rozvádět vášnivé debaty, ale to, co píšeš mě vadí... já rozhodně neurčuju nic dle autora, když se rozhodnu udělat někomu komplet kritiku, tak jen proto, že mě zaujme.... nemáš pravdu
m.
Jsem jeden velký kýč a nestydím se za to! ;-)
alinko... ***
Lilbeth:
narozdíl od Tebe, většina pochopila, že můj výkřik radosti na tím, že vás mám, nebyl jásot nad kritikami, ale pouhopouhá radost nad lidmi, se kterými tu můžu sdílet své bolesti i své radosti...:o)
....a vůbec........*o*
Ano!!!!!!!!*
Vynikající rytmizace opakováním, nemá chybu, nenacházím slov
m.
Gratuluju, to je počin
Nádherná báseň. Jedna z nej...
Krásná, ať již člověk tuší..., či čte 'jen' zvenčí.
Silná. Poetická.
Alino, i kdyby bylo hodně smutno, věz, že nás máš! Každý to vnímáme jinak, a já to, někoho mít, kdo mi podá 'virtuální ruku' a ke komu se mohu utéci, jako kýč necítím.
░▒▓-_-▓▒░
«*»
Alino, o to snad nejde, zda nás máš, to je strašně kýčovitý tohle říct. Tady nechválíme Tvou osobu, ale Tvé dílko a to je rozdíl!!
Lilbeth: kritizuje i kritiky ?
alina: jsem ráda, že nás máš. Jsem taky ráda, že vás mám, Písmáčci.
A odpusťte mi, že jsem dnes taková kýčovitá :-)
Helča : :-))))))))) i já jsem kýčovitá a jsem ráda, že Písmák jsou vedle básní a ostatních literárních děl i kamarádi .
Alino : MTR :-)))))
Taky budu kýčovitý... i mě máš, Ali... a vím proč, na rozdíl od Betty.
ali,. to je smutne krasne napsany...
znam to...ale neumela bych to tak dobre napsat
TIP
(a bublinky........ooooooooooooo)
Děkuju vám všem.....a jsem moc ráda, že vás mám*...*...*...*...*
...............................................*o*
...
TIPík!
Sílu budeš potřebovat...
Hm,tak dobře vystižené vztahy... Osobně je velmi dobře znám. Matka je někdo koho potřebuju, ale zároveň od ní utíkám, protože mi hodně ublížila.
TIP a ať je líp ... kdybych zapátral v paměti, určitě bych přišel na to, že tak nějak vím, o čem píšeš; tak radši pátrat nebudu ...
Krásně vyjádřená citová ambivalentnost! TIP