Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePod sukňou
12. 09. 2001
14
0
3393
Autor
Bix
bojím sa
že príliš včas
stratila som
detský hlas
nie som ním
a budem ňou
schovávať sa
za plenou
na zábradlí
budem plakať
za záclony utekať
do vlasov
si pozaplietam
zavčas ráno
inovať
Petr_Palkowski
17. 03. 2002
Albi, ach jo, proč já v tom testu vždycky selžu :-( ... i když na druhé straně bychom mohli dlouze diskutovat, kdy erotika je a kdy není nečistá... nemá to cenu.
Áno - ako myrinda: krása v jednoduchosti.
A po včerajšku... Som rád, že veľa vecí ostalo, že môžem naďalej čítať krásne krátke riadky... Že existujú ešte ľudskí ľudia, aj keď doba je viac ako šialená.
Pekné. *
Bacil: myslím si, že ten dvojsmysl v názvu bude záměrný. Jakýsi test podle zásady Čistému vše čisté.
Usvit nového dne jako úsvit nových horizontů (jiného způsobu života, dospělosti ?)...100+1
už...
(detský hlas!!!!!!!!!!, Za záclony utekať a na zábradlí plakať, pripomína mi to môj starý dom(ov), na balkóne (so záclonou) sa upínala na drevené laty vínna réva, úplne úžasné zamyslené chvíle...tak rád by som sa tam išiel pozrieť ešte raz, ale na ten staŕy dom, nie na tú "prerábku", nesplniteľné....smutno mi je...dávam ju do najobľúbenejších, pre tvoju radosť a moje trúchlivé chvíľky a spomienky...)
ešte sa sem vrátim...určite, sestrička, MTR
:o) Braček !
Mne sa páčia Tvoje asociácie - dávam si ich do najobľúbenejších ! :o))
MTTVVR !