Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seEkafe.eu
Autor
pozorovatel
Jak jsme již dříve avizovali, vedle statického časopisu Kafe v pdf jsme připravili také dynamickou část časopisu www.ekafe.eu, za což děkujeme M.V.Jungovi – www.mvj.cz, který vše stvořil.
Několik málo slov ke stránkám:
-
ekafe.eu nekonkuruje Písmáku, ale doplňuje jej, spolupracuje s ním.
-
ekafe.eu bude nabízet to, co se do časopisu nevejde nebo do něj vložit nejde (např. video, hudba).
-
ekafe.eu umožní vznik uměleckých i kritických skupiny a komunit, které se budou podílet na tvorbě časopisu, kulturních akcích Kafe (Antiteátr v Komedii, Fřesh Fl'esh a další) a jiných činnostech jako např. natáčení básní, povídek, scénářů.
-
ekafe.eu by měla být křižovatkou kulturních cest. Jde o jakési prolnutí, využití možností, které přicházejí s každým novým konzumentem Kafe.
Už nyní se nám nabízí několik příležitostí. Promítání ve Světozoru, vystupování v Komedii, na akcích www.freshflesh.cz, spolupráce se www.zlomvaz.cz, se skupinami (právě jedna skupina zhudebňuje texty námi navržených písmáků) dokonce i s baletkami proběhla jakási domluva. Také je tu možnost zdarma obdržet knihu, pokud na ni napíšete recenzi. Pomůžeme vám s pořádáním soutěží a hlavními cenami. Je tu také možnost navržení vlastních textů na trička (batika, savo)...
Pokud chcete připojit svou osobu nebo skupinu, ozvěte se nám na stránkách www.ekafe.eu nebo arthuru chybovi, šéfredaktorovi webu.
Děkuji
Lukáš Hrdý