Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMimo
Výběr: Print, kafka, Rivka
14. 09. 2001
5
0
2591
Autor
Sala
na právě posekanou hloubku
prošla se svoboda
od věci pokleknout
a málo na to slov
vmetlo se do cesty
Jdi
usmívám cestáře
dílem za rozumnost
dopadnou trakaře
za vousy potáhneš
posolím rty
hodím si desetník
sám sebe přetvářet
za čárou na starost
fedrovat dny
na jiném programu
napadnou metaře
za to že nevhodně
zametl pod nohy
příbuzné sny
Rising_Star
20. 09. 2001
Albi, soukromě: nelíbí se mi to celé..:) upřímnost je směr, který volím (mimo sebe:) nejraději.. a pak je taky trochu metlou světa! přiznat si :o)
"Modrásky" nahoře považuji za "výběrové" kamarády.. kdyby šlo, plácnu je přátelsky pokaždé, když je tady napadne udělat se na modro :))) -jen v dobrém, aby na mě nezanevřeli!!! :-))) kamarádím se přeci na horší časy! :-) ty lepší jsem si zatím neužila přečíst..:)))
Lidi, jste fajn! pokolikáté už? :-)))* ........smííííííííííííííííích..***
Půjdu proti proudu, ale budu upřímný. Líbí se mi poslední sloka. Tečka.
Printííí, dej si pohov s výběrem, jsem ještě mimo a ty už mě modráš...
chtěla jsem se jen srovnat do písmenek, nic z toho co píšu není na výběr, člověk se občas mrkne kam si na špičky dohlédne :)
Přečtu tě na poprvý a modrám... Nezlob se na mě, jinak nemůžu...
Tvý špičky...
*!
myslíš jako.. (začíná příhodně sezóna) pohnojit pole? :-) tak do toho se s rukou na pusce smíchem šprajcuju!!! :-)