Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKlausové
05. 07. 2009
20
23
4045
Autor
Oldjerry
při slově politika
se svlékám
košili dolů, kalhoty...
na těle hledám vymoženosti
co nám slibovali
mnoha ústy a písmeny
vlají ale roztrhaně
jak vybledlé plakáty na cirkus,
který přijel místo
operety
jak červnové kroupy
zklamaly
pupeny naděje
ještě křehké
nechápou
nechápem
nechápu
proč?
23 názorů
sestří - hezké přísloví... *
pasažier - to je zcela o něčem jiné, já mám pocit, že se připravuje už druhý pokus o soudní zákaz této strany. Že by si vláda živila veš v kožichu ? Těžko... to jsou totální potížisti, pro vládu nepohodlní.
sestricka.slunicko1
09. 07. 2009
Nore - nechceš snad naznačit, že mám extrémní názory, že ne? Zapalování čehokoli kdekoli krom cigarety v hospodě je mi opravdu cizí.
Marlav, moorgaan - díky
utahovani by jim slo..z nas a nam
davno jsem procitl a poznal, ze politik je jen nastroj masinerie, ktera se neda zastavit...chce to pivo ze sedmeho schodu,pozorovat holky v letnim obleceni a doufat, ze leto jen tak neskonci!
...na sliby je tady ta nova-lepsi generace.-))
vím které. Taky ho používám. Ale po zralé úvaze nemám chuť zapalovat v ulicích pneumatiky a demonstrovat za spravedlnost, která bez toho existuje jen na onom světě
Ty to nečteš Nore!!! Je tam jasně napsáno, co si o tom myslím a neuhnu ani milimetr. Mám se nejlíp za celý svůj život - ovšem asi taky proto, že mé potřeby jsou již silně zredukovány, syn je už více než dvakrát dospělý a dobře zaopatřený a má žena skromná. To nic na věci nemění. Hrajou si s námi na turbinu : chčijou nám na lopatky a vykřikují, že jsme hybnou silou státu. ..... ! (tady bylo slovo, které jsem po úvaze vymazal).
Nore - kdybys sis reálného socializmu užil tolik co já, jistě by sis uvědomil, že to se nedá zapomenout. Jenže i když je lépe, než za komančů a to značně, přece jen to zůstalo poněkud za slibovanou úrovní a naším očekáváním. Vzpomeň na toho pána, když se dral do politiky a vykřikoval, že si budeme muset utáhnout opasky - tak na sedm let. Za prvé už je to let dvacet, za druhé : kdo si tedy vlastně utáhl opasek ? Nejhorší je, že jsem mu dost dlouho fandil... tomu sběrateli poct.
Všem ostatním dík za návštěvu a nejrůznější hodnocení.
čekat od politiků slušnost - to znamená být optimistou až do morku kostí, to už je skoro utopie :o))) *t
protože už jsi zapomněl, jak to tu vypadalo za komunistů. A to je dobře
slušní lidé sliby plní, jenže slušní lidé se nestávají politiky a když náhodou ano, brzy svou slušnost odloží... */