Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVliv gramatiky na stav české populace
Autor
PecKer
Mužské "I" ženské "Y",
zadívejme se na ně na chvíli a vzpomeňme si na to, co nám od školních lavic tlučou do hlav: "I" je měkké, "Y" je tvrdé. "I" patří k mužskému rodu, "Y" k ženskému. Už tady vzniká první a poměrně zásadní asociace, že muzi jsou měkcí a ženy tvrdé.
Rosteme a začínáme vnímat druhé pohlaví, není divu, že "I" je muž a "Y" žena, nejsem přece slepý, že. Tohle pochopím. Ale protože nejsem žádný blbec a mám to naštudovaný teoreticky, tak vím, že s měkkým "I" v tvrdé "Y" nic nezmůžu, pravý opak je nutný proto, abych měl chuť se o nějakou reprodukci snažit.
Z předchozích řádků je nad slunce jasnější, že čím inteligentnější populaci máme (čím více dětí je schopno rozlišit mezi tzv. měkkým "I" a tzv. tvrdým/ou "Y"), tím více se tato populace musí bránit něčemu takovému, jako je naprosto nepřirozená konjunkce měkkého "I" s tvrdou "Y". Z toho pak logicky plyne pokles porodnosti u česky gramotné části obyvatel ČR.
Také vidíte jediné a přitom snadné a logické řešení tohoto problému?
Ano není to nic složitého.
Prostě jen požadujme po námi volených zástupcích, aby prosadili a uzákonili tvrdýho "I" a měkkou "Y", vždyť i příroda jim v tom zajisté ráda vyjde vstříc.
15 názorů
patří do teorií o tisíc a jedné věci, které, pokud nezachyceny, bliknou a zhasnou, kdežto čteny v noci v padesát let starém deníku našeho předka můžou mít velký vliv na pochopení se generací a sjednocení se s vlastní krví již dávno dávno mísící se s prachem
nejen
je fajn vědět, že ještě někdo má občas i myšlenku, i když je naprosto nesmyslná
matně si vzpomínám na dobu, kdy jsem taky občas nějakou měla, ha !