Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSvatba 14.IX.MMI, Praha - Vyšehrad
18. 09. 2001
1
0
3841
Autor
Petula
Obrázek se většinou nenačte... :o(
(Někdy jen po Zpět a Vpřed)
Je ale na výše uvedeném odkazu... :o)
no tak wopí ;-)))))))))))))))))))))))
všichni radši štěstí...........ty (ne)estetický pavoučku ;-)
Jůvane, oni se opravdovsky vzali? To byla opravdová svajba? Hele čmárici, tak to blahopřeju!!! Sonatinko kvetinko, tobe obzvlaste, On ten Zdenda je bajecnej muzskej, se kterym se rozhodne nudit nebudes. A tobe Zdendiku jeste plno deti a pohodú u rodinneho krbu. mam vas oba moc rad.
Petulo, máš obrovské zásluhy.
Doufám, že to všichni zúčasrnění a hlavně ne(t)zúčastnění
ocení :-))))))))))))))))))
Já tedy moc moc...
Já ne... :((
samej neestetickej Wopi (propána, sotva jsem se vylízal z depky... a Ty mě tohle...) a žádná estetická Pája....
:((
Petulo, to se nemračím na Tebe (i když... kde je Pája?), ale na sebe...
:)
Dodatek...
Čtěte v prologu...
Daemonico děkuju. :o)
A proč se té svíčičce točí plamínek? Nemá nějakého příbuzného u hasičů, že by to okoukala od blikačky???
░▒▓-_-▓▒░
Miroslawek
19. 09. 2001
ehmmm mnoooo... s andělem jsem mluvil, ale s manželským štěstím Sonatiny a Inventora to nemělo nic společného ;-)
Dovolím si rovněž blahopřát k manželskému štěstí, oběma. Inventorovi víc. :-)))
Pet, smekám, jsi jeden z mála tvorů, jehož fotky mé osoby mě neuvedly do stavu zuřivosti :-))))
..vooostryyyyy....me predstavy o vas byly dozajista odlisne..:)))))...
..jinak blahoprejiiii..:)
Monty_Python
19. 09. 2001
Miroslawku, neplač!
Ještě nějaké fotky zbyly... Jsi na nich, POCHOP-pitelně, taky... Jen jsem to nestačila nasnímat a umístit. Zase až bude chvilka volna... :o) Pak to doplním a dám vědět.
░▒▓-_-▓▒░
Peťulko, díky, moc mě mrzí, že jsem nemohla.....
Sonatino a Inventore : ještě jednou : všechno nejkrásnější ve Vašem životě :-)))))
Ahááá... díky, Wopi, za upozornění... já bych ten odkaz v prologu málem přehlííídla a nic neviděla .o)))))