surrealismus jako prase. TIP
TeDa: A co, že se z vás stali Glumeškové? Ztratili jste protézu?:-)
Na noseni nozu mam prave pro tyto pripady vedle sebe muze :)))
Ami: Doporučujem nenosit kudličku v kapšiškách :-)
A co tahle smysl pro humor Amando, není? :-)
A co tahle smysl pro humor Amando, není? :-)
TeDa...pardon:-)
Pojem zvracejici slunce mi otevira nuz v kapse a zveda adrenalin v krvi a u techto stavu nepomyslim na smich...
Za pojem zvracejici slunce bych zabijela.. to jsou proste naprosto neslucitelne pojmy...
a jinak nadavat na nesnesitelne byti asi dovede kazdej ale poskladat si zivot tak aby se mu libil a rict si ze se mu libi to umi malokdo...
haiku naprosto jistě nééé...
dobré básně jistě taky nééé...
ale ten nick mi něco říká...že bych tušil:-))
...tedy nelíbí prostřední dvě.
haiku to určite nie je, ale ako miniatúrky to celkom ujde! Hlavne (najmä) prvá a posledná...
nevím jestli je to haiku ... ale jestli jo, tak jsou ta jedna z nejlepších haiku, která jsem kdy četl, tedy spíše ta nejlepší ... vyrovná se jim tu jen myrindino letní haiku (pokud to nekomolým:-) .... tip!!! .. hlavně 1, 2 a 4!!!!!!!
:-))))))))
Kde léto je,
kam schovalo nám
hlavu zářivou?
........ to letní haiku............. ehm...... špit........ to je mé :-E
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!
myrinka má stejný název................ pšt........ promiňte
Nevím, rozhodně to má s haiku společné jen tu trojřádkovost.
Počty slabik nejsou tak důležité, ale prostě haiku se píší o jiných věcech.
A ani jako ne-haiku básně se mi nelíbí.
ostriiii, pohoda jazz :-)))
hlavne ze leto bylo super :-))
me se libi prvni a poseldni trojversi
ostriiii, pohoda jazz :-)))
hlavne ze leto bylo super :-))
me se libi prvni a poseldni trojversi
Haiku to sice není, ale to je už zmíněno v prologu, jinak jsou tam fakt zajímavý věci (zvracející slunce...), takže hodnotím vcelku pozitivně.