Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seAť je ti zem lehká
15. 08. 2009
24
67
4678
Autor
reinka
Ať je ti zem lehká…
slyším
nějak z daleka
co to kde blábolej?
proč tolik pláčou?
co je to za rány?
sednout si nemůžu
také
hlavu nezvednu
je tu tak nízký
strop
67 názorů
nevím,neznám
20. 08. 2009
avox, tak trošku trpím, ale obávám se, že dlouho už nebudu... :o)))))))))))
nevím,neznám
19. 08. 2009
jo, jako že si zadáš nebožtíka ve vyhledávači a tam budeš mít sděleno v jaké obci, které řadě, číslo hrobu a ským se v něm tísní? :o)))))
nevím,neznám
19. 08. 2009nevím,neznám
19. 08. 2009
no realistické to bylo, dokonce do té míry, že nevím, jestli teď jsem to ještě já nebo už já... :o))))
snad nemiluješ ty laciný blbý filmy :o)))))))) Tenhle byl černobílej... Lépe řečeno celej černej...
moc se netěš... budeš zpocenej, že když se oklepeš, osprchuješ všechny v posteli, no a až budou od tebe zhnuseně zdrhat, tak se poškrábou o tvojí husí kůži! :o)))))
každý si představuje pod mou přezdívkou něco jiného... Uhodl to jen jeden :o)))))))))))
papoušku, zjistila jsem, žes mě navštívil... nemůžeš aspoň pozdravit svou královnu? :o))))))))))))))
všem vám děkuji a omlouvám se za zježení chloupků na krku....
Norberte, mě ta metafyzika taky bere :o))))))))))
Adamova Eva
17. 08. 2009
Přeju ti lepší sny. Vyjeď si někam na pár dnů, alespoň na Šumavu. Tip.
opičko, bojím se, že mi fakt jebe, jinak bych neměla tak blbý sny...
nairo, byl to sen... nahoře to máš napsaný :o))))
marlav, Rampoušku, dík
fiktívna opica
15. 08. 2009
Teď jsem si všimnul, že stojíš o hlubší kritiku. Vidím, že to máš vychytané do detailů. :oD
no net ti jde, zřejmě s tím správa hřbitovů počítala a tak tam net přípojku WiFi nechala preventivně zbudovat :))
já nevím zkus to nějak vygúglovat, zadej pozici datum pohřbu...:))
no, nevím... řvu tu jak blázen a nikdo mě neslyší!!! Kde to mám reklamovat? a hlavně...jak????
posílám vám pozdrav z domova...
a tobě Bivoji, kdyby ses náhodou chtěl spojit, sděluji, že signál je mizernej...