Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seCyklická
24. 08. 2009
21
16
402
Autor
Impresse
Každý měsíc s nadějí
hýčkáš nové vysněné
a vznášíš se
pár centimetrů nad zemí
říkáš si
snad jen zdá se mi
Bože dej
Bože dej!
neprobuzení…
Skládáš miniaturní čepičky
na dobrou noc brnkáš preludia
čteš o tom
jak v prenatálním životě
hudba je důležitá
Jen brnkáš
a brnkáš
a čekáš
než k němu začneš
promlouvat
16 názorů
ovšem Saintzero tohle tvoje veledílo stojí za to, tolik hrubek už sem dávno neviděl, možná míň myslet a víc se věnovat pravopisu by nebylo na škodu
Impertinentně infantilní Empatický vůl
25. 08. 2009
přečetl sem si nějaké tvoje básně,líbí se mi,že se snažíš do krátkého textu dát hlavní myšlenku,ale abych pravdu řekl,někdy my ale smysl uniká,protože existuje hodně možností,jak si je vysvětlit,možná sem nechápavej,možná se snažím je číst rychle,protože jich tady máš strašně hodně a já jich chci přečíst co nejvíc a asi nad nimi musí člověk hodně přemýšlet,aby je pochopil,možná je to ale tvůj záměr,aby si rozvinula fantazii čtenářů,aby si každej našel v tý básni to svoje.Na druhou stranu takový psaní neuznávám protože pak můžeš napsat každou blbost a dělat,že je to umění a na negativní kritiku čtenářů pak,můžeš reagovat tím,že to jsou jenom blci,protože to nepochopily.Takže teď nevím co si o tom mám myslet.Možná by bylo lepší kdyby si psala delší básně,pak bych totiž nepochyboval jakej je jich skutečnej význam.
Jules_Fernet
25. 08. 2009jejdavilda
24. 08. 2009
Obsah mě oslovil, zpracování už méně.Je to rozhozené a špatně se mi to čte. Začátek uvede do veršů a když si člověk chytí rytmus, tak škrt a jede se jinak. Za nápad tip.