Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se..VuLGaR PaRTy, tentokráte na MoRaVě, vol. 2
Autor
Rabb
takže co? sraz písmáků, kteří si jako vstupenku přivezou flašku jakéhokoliv alkoholického nápoje a kteří ne nebojí (dnes jsem se dočetl, že alkohol způsobuje rakovinu). Pojeďte tedy na Moravu, do rodiště těch největších pijanů, narušit poklidné vody rybníku v Šitbořicích. Na místě je k dostání klid, bahnitá voda a taky je zde možnost založit oheň.. jakože táborák.
takže kde? nedaleko malebné střediskové vesničky Nikolčice s osmi sty obyvateli se nachází takovej krásnej malej rybníček (cesta od atobusové zastávky asik 2 km - vlakový nádraží nemáme), kde bychom se mohli utábořit, založit oheň a vožrat se jako hovada a jen tak, nezávazně, si zanadávat. Nadávkám se meze nekladou, kreativita bude vítána.
takže od kdy do kdy? Před dvěma (?) lety jsem si nebyl termínem jistej a upravoval ho nebezpečně před vypuknutím.. tento rok to není o moc lepší, ale nakonec mi práce dovolila uspořádat vulgar od 26.09.-28.09.2009 ALE POZOR, JE TO SOBOTA - PONDĚLÍ
takže proč? protože na jihu Moravy se moc písmáckých akcí neurodí a příležitost k popití se vždycky najde.
takže co s sebou? Pokud možno stan, plavky, nějaký alkohol a šprtáčky.. alkohol zajistím jako určitě taky já (nějaký to wajno a slivovice, bude to na Moravě, tak, kurva, proč ne..) Dále bych podotkl, že se o vás nebudu starat, proto by jste se mohli vybavit na 3 dny v pustině - jídlo + pití, antraxové pilulky při pocitu, že bez civilizace to další dend nezvládnete.
takže kdo je zván? každý, kdo opít by se a od měst na venkově odpočinout si chtěl..
minule jsem měl zjistit, zda se na zmiňovaném místě může stanovat, nezjistil, ale i přes to jsme tam stanovali. Proto se tento rok nebudu ani snažit a stanovat budeme tak i tak.. když nás nikdo nevychytal minule, proč by to měl udělat letos, že?
rybáři nás snad budou tolerovat.. což mi připomíná, že kdo jako má rybářský lístek a udici nebo pytlačku (pokud na černo chytajícího porybný chytí, na vlastní triko si ho neberu), tak ať si ho vezme..
nevím, co by pro vás mohlo být ještě důležitýho.. tak se ptejte do kritik.. kdyžtak doplním info.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
INFO Z MINULA: STÁLE AKTUÁLNÍ:
a od VULGAR party nečekejte maximální kulturní vyžití.. jde o ten relax.. klid.. vražedné slunce.. pokec a alkec
kontakt na mne 721 151 404
..vzhledem k tomu, že nejsem armáda spásy, si každý jídlo musí zařídit sám..ne že mi tady umřete hlady! Obchod (Jednota) je u nás otevřená přes víkend pouze v sobotu do 10:00.. hospody (máme tu dvě) jsou otevřené až odpoledně.. a v jedné z nich vaří teplá jídla.
BUDETE ODKÁZÁNI NA SVÉ VLASTNÍ ZKUŠENOSTI Z DIVOČINY. RYBNÍK NENÍ UPROSTŘED VESNICE, NEJLÉPE VEDLE SAMOOBSLUHY, JAKY SI URČITĚ NĚKO MYSLÍ. JE OPRAVDU ASIK DVA KILÁKY PĚCHA. ŽÁDNÁ ELEKTŘINA, ŽÁDNÝ PLYN, ŽÁDNÁ TELEVIZE, PROSTĚ NIC. PUSTO PRÁZDNO, JAKOBY POUŠŤ. ANI HYGIENICKÉ ZABEZPEČENÍ, což mi připomíná, VEMTE SI TOALEŤÁK.
a nezapomeňte EŠUS!! Zlatý podnosy doma nemáme..
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
TAK SE HLAŠTE
A KDYBY NĚCO, ZEPTEJTE SE, DOPLNÍM