Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMYSTÉRIUM KŘÍŽE
06. 09. 2009
5
56
2596
(INFO: Pokud byste chtěli podrobnější informace, můžete zavolat na kontaktní číslo 604 362 330 - Michal Mynář)
56 názorů
Jarmila Moosová Kuřitková
09. 09. 2009
..tvoja namyslenosť a sebestrednosť, preber sa už, písmák nie je tvoje ihrisko, je tu okrem teba plno ľudí, nemysli si, že každý len tak čaká na každé tvoje slovo ako na spasenie...
Syd to vyjádřil naprosto přesně. Doplním ještě bezohlednost
Písmák NENÍ tvůj blog, Jarmilo.
Jarmila Moosová Kuřitková
08. 09. 2009Jarmila Moosová Kuřitková
08. 09. 2009Jarmila Moosová Kuřitková
08. 09. 2009
Syde na mě se neobracej. Absolutně jsem nepochopil, co tím chtěla říct..
Jarmilo, co je špatného na tom, když se tě někdo zeptá, kolik bereš, že tvůj čas je drahý? Třeba chtěl jenom srovnání, jak levný je jeho čas..
A neboj, Syd pravidla zná. Spíš ty si zjisti funkce a zvyklosti písmáka... Můžeš mi sdělit, proč na tenhle oznam chceš hlubší kritiku?
A odpovíš mi na tu dřívější otázku dosud nezodpovězenou?
A ještě jednu: Myslíš si o sobě, že jsi tady celebrita a nějaký mladý admit ti nemá co říkat co na písmáku dělat můžeš a co né??
Kristova_noha
08. 09. 2009Jarmila Moosová Kuřitková
08. 09. 2009
Já se netopím. Vykrucuješ se, máš máslo na hlavě.
Něco jsem se ptal...
2) Vážně, kolik bereš na hodinu?
Jarmila Moosová Kuřitková
08. 09. 2009Jarmila Moosová Kuřitková
08. 09. 2009
Ne. Mým úkolem je dávat bacha, aby se tu někdo nechoval nepatřičně.
A nevím co se vytáčíš. Jen jsem se tě na něco zeptal, odpovědělas mi, já ti poděkoval. Co se čílíš??
Veškeré informace si vždy můžeš najít v tom, co zde publikuji. Publikuješ tady tuny a tuny produktů. Je mi záhadou, kde jsi vzala přesvědčení, že to mám číst???
Jarmila Moosová Kuřitková
08. 09. 2009
Konečně. Teď jsi odpověděla.
Tohle - Ta literatura je součástí sochařského díla, vyrytá do mosazných destiček. - je odpověď. Děkuji.
To ostatní kolem jsou kecy, promiň.
Jarmila Moosová Kuřitková
08. 09. 2009
Ne. Neodpověděla jsi na mou otázku.
Neptám se tě ani na jakési verše, ani na Pozitivní noviny.
Ptám se tě, co má reklama na akt otevření sochařského díla přímo společného s literaturou.
U nás budou otvírat rekonstruovanou hospodu, kde jsem kdysi napsal dvě divadelní hry. Taky to mám lisknout na hlavní stranu??
A taky je mi záhadou, proč chceš na tohle hlubší kritiku.
Jarmila Moosová Kuřitková
08. 09. 2009Jarmila Moosová Kuřitková
08. 09. 2009Pišta_Hufnágl
07. 09. 2009Jarmila Moosová Kuřitková
07. 09. 2009
přátelé, je to kousek od Zlína. Já tam přijdu určitě, pokud tam bude Jarmilka.
Jarmila Moosová Kuřitková
06. 09. 2009Jarmila Moosová Kuřitková
06. 09. 2009Johann Wolfgang Mária Amadovič
06. 09. 2009Jarmila_Maršálová
06. 09. 2009
aj, to je opradu krapet z ruky, asi jen 390km. Ale jistě to bude zajímavé.