Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seZpišiškvořené piškvorky
Autor
Misli
Piškvorka táhla první:E5 a Pišiškvor jí odpověděl F5. Piškvorka sebevědomě obsadila pole F4. "G4!", na to Pišiškvor.
V této chvíli se hra zdála býti ještě zdánlivě vyrovnanou, ale to už byla na řadě Piškvorka: D5. Pišiškvor neváhal - E6.
Pišiškvorovy tři křížky v diagonální linii nutily Piškvorku k obezřetnému kroku na D7. Tu se zrodila v Piškvorčině zpišiškvořené hlavě myšlénka...
Pišiškvor zaškrtl políčko H3. Ten je ale naivní, viďte! Jak by mohla bystrá Piškvorka tu jeho čtveřici křížků přehlédnout? I když možná, že ji chtěl na I 2 (kam samozřejmě táhla) úmyslně vylákat...
Ať už to bylo jakkoli, Piškvorka měla geniální plán a čekala jen, až udělá Pišiškvor chybu. A tak se také stalo.
Piškvorčinými pohledy vyveden dokonale z míry, zahrál Pišiškvor na G5. To byla jeho chyba. Nechal Piškvorce volné místo na D6 přehlédnuv situaci, do níž se Piškvorka měla svým dalším tahem dostat.
Piškvorka má tak dvě volné trojice - jednu ve vertikální a druhou v diagonální linii. Nic ji již nemůže ohrozit.
Pozdě teď Pišiškvor zjišťuje, kterak jej Piškvorka přechytračila. Zdrcen svou bezmocností křížkuje D4. Piškvorka si pomocí cé sedmičky vytvořila volnou čtveřici a samolibě se zašklebivši nabídla Pišiškvorovi tužku k jeho poslednímu kroku (B8).
A tak Piškvorka na G3 slavně zvítězila.
Ne však naposled. Během několika měsíců dosáhla svými pohledy do nesmělých mužských očí snad stovky vítězství.
Z těch zajímavějších:
F1, C6 H12 O6...
Svého vrcholu dosáhla na K2 a nakonec smutně skončila na E55.
Kdyby tenkrát Pišiškvor duchapřítomně obsadil pole D6 místo G5, mohlo to všechno dopadnout úplně jinak. Ale to už je jiný příběh...