Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seJen od tebe
11. 11. 2009
26
102
4495
Autor
reinka
je zdravý
chutný
leč
erotiky prostý
…
jen od tebe
bych snesla pusu
s jeho vůní
po stý
102 názorů
neke!!! doufám, že tím nemyslíš mě:o))))))))))))))) pokud zanáší on... do klece ho nedám, neboj :o))))
no je bezva, když není někdo v kleci přece!
já už jsem si ulovila svýho ptáka - žežulku :o))))))))
jejdavilda
15. 11. 2009
Mario, to byla reakce na ten Marvinův kámen... taky tomu nerozumím,je to záhadný a přitahuje mě to :o)))))))) jako by to bylo od tebe...
Ahoj, Reini! Dostal jsem avízo, ale nevím cos myslela poznám: "To je co? zas něco od Proseckýho?"
tak naopak... dám mu avi a jestli to přeřadí tam :o)))))) Pochybuju ale, je v kleci asi...
To je nápad Marve, dej to na hlavní stránku reinko!
Kritéria splňuješ a aspoň bude pořádná zeleninová diskuse
Už tady byl dlouho klid a já přidám k jídlu ten řízek
a je to kompletní, s tou kachnou a zelím super Iv
nevím,neznám
14. 11. 2009nevím,neznám
14. 11. 2009
jak je vidět, má hádanka má hafo řešení :o))) dík vám všem za přispění do diskuse...
nevím,neznám
14. 11. 2009
Kiwagamoˇag - díky za avi, rozesmál mě tah po kafi, který je stejně strašný jako když čuchnu ke škvořímu hnízdu :-)))
Mě asi voní vždy víc květiny nebo oblíbený parfém, řízečky voní jen když mám hlad!
Kiwagamo´ag
14. 11. 2009
jako Proseckýho... vlastně to může být i křen, jde tu o něco jiného :o))))
néé. ŘÍZEK je správná odpověď na hádanku. Na každou. :)
A na co bych Tě pozval? Třeba na goffry (to není pití .-) , nebo na zmrzlinu. Nebo do kina.
Ale ono stejně žádné kdyby nebude
nevím,neznám
12. 11. 2009
jo... nauč ho, Iv, baštit jetel :o)))))) pak ti pusa od něj nebude vadit...
nevím,neznám
12. 11. 2009
Můj syn odmala prchal z domu, když jsem smažila řízky. Hotové už mu voněly...:-))
panečku, tak moooooooc si rozumíme :o))))))))
děkuji všem :o)))))))))
papušku, tobě smrdí řízek? :o)))))))) Na co bys mě pozval, kdyby... :o))))))
nevím,neznám
12. 11. 2009Adamova Eva
12. 11. 2009
:-) kdo jí česnek, dlouho žije... :-)) */
vanička tvarohu, kysaná smetana, tři stroužky česneku hrst mletých ořechů - nedělá neplechu, jíst se dá od rána, však zastav na rohu, páchne i ulice...
Kiwagamo´ag
11. 11. 2009
:o)))))no jsem tu s tebou ráda, ale lampasák to není... je to hrách :o))))) U vás to přísloví není? :o)))
lampasák, keď spadne z bicykla? (myslím ten prvý riadok)a už ti to tu nebudem okupovať,radšej :)
Kiwagamo´ag
11. 11. 2009
Niké nevadí nic... vadí jí jen, když mám denní a v osm večer se mi nechce ven :o))))))))))
česneková pomazánka. Vynikající, ale líbat se po ní není zrovna krása. Ale pro lásku člověk snese všechno :-)