Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seúvaha nad seznamem vánočního nákupu
15. 12. 2009
18
14
3165
Autor
aleš-novák
1.
vůbec netuším
kde mám shánět
prs
kavky...
2.
mladistvého synka
jistě potěší
strom
éček...
14 názorů
Jarmila_Maršálová
04. 06. 2013ty prskavky pěkně jiskří**
Němci se posmívají české E55, ale sami tam ovšem jezdí. Důvod? Když čtou, že tam je to samá KURVA, tak sportovně založení němečtí automobilisté hned sedají na své motorky pětistovky či sedmsetpadesátky, nebo do aut, a jedou si do těch ZATÁČEK zajezdit. Překvapení bývá různého druhu - dle priorit daného jedince.
Víte co? Nejhorší jsou čeští emigranti, co žijí v německy hovořící zemi, a míchají vše dohromady. Tak v Kolíně nad Rýnem slýchávám věty typu: "Stoupla sem si do fronty za pokladnou a přede mnou byli eště štyry kundy."
Škvorecký o těchle lidech někde (Příběh inženýra lidských duší?)prohlásil, že ještě nezvládli cizí jazyk, a vlastní už stačili zapomenout.
Jo, "der Kunde" je zákazník.
aleš-novák
21. 12. 2009
*** (jiného synka, toho, který má poetické sklony, třeba potěší, když na Vánoce vyroste tráva:-D )
Arnika sežehlá
19. 12. 2009
to první bych zkusil v prodejně drůbeže, u toho druhýho nevím, ale kdyby chtěl céčka, tak by to mohl zkusit u Michala Davida
:-)
No, nevybrala bych si ani jedno, Aleši, asi jsem příliš náročný jedinec... :o)) *t
Vaud - :o)))))))))) a fakt tam parkujou jen Kunden??? Bych chtěla vidět, kdo si to tak odvážně přizná... :o))) (neboj, já vím, co to německy znamená, ale kdyby to bylo to, co u nás, tak by to jistou míru odvahy chtělo)
aleš-novák
15. 12. 2009
u naseho nakupniho centra sviti vlidny napis Kunden parking
to jen, kdybys chtel k prsu neco do serky