Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seCo budem dělat na SILVESTRA?
13. 10. 2001
0
0
4262
Autor
zolli
Máte li někdo nějaký nápad...
SEM S NÍM!!
Taky bych ráda bratříčky a sestřičky v Telči, ale jsem houm.. tak se tam mějte krásně :)
(Mahonku ;))
ech, když už se tu sourozenci rozepisujou - taky letos o telč nezakopnu, i když bych moc rád...
☼ hele rodinko....gdyštak....gde a od kolikátýho vás tam najdu? kdyby náhodou...nějakej autobus do Telče o mě zakopl...
Konstantinidisová
27. 10. 2001
sam nevim... loni jsem na silvestra maloval akvarelky a o pulnoci jsem vytvoril slunicko nedaleko futer.... loni, to jsem potreboval byt sam a udelalo to dobre... letos ale sam nebudu :o)
ale vsem vam o pulnoci pripiju !!!!!
Tak NIC toto NIKAM NEVEDE!!! Krelami nikdo pořádně neupřesnil, do Telče...nevím....budu asi doma.
Všude dobře, doma nejlíp, zolli.
:)))
(Hurá, moje kanape vypadá, že bude k dispozici :o))). )
Konstantinidisová
22. 10. 2001Monty_Python
22. 10. 2001
No jestli se fakt chcete scuknout, tak koneckoncu myslim, ze muzu bez obav nabidnout nasi chatu v jiznich Cechach... vejde se tam minimalne 20 lidi maximalne pocitam tak 40, ale muselo by byt najisto co nejdriv... Mozna jeste mam nekde tu lonskou pozvanku
ZOLLI : mě by se líbilo jet do Telče, ale pokud by jsi chtěla pořádat mejdlo u sebe doma, tak 100% bych se hlásila !
V Krelami jsem vůbec nepochopila kolik bije, jen, že až bude tlouct 12, teda 24, tak že máme být pospolu...
Telč? No já nevím, ale vím, že asi finančně neutáhnu koncerty, tak co bych tam konec konců dělala...ale ....
No hlavně jsem si napsala od 25tého dovolenou...resp. volno, no to je Vám vcelku jedno. Hlavně, jako že nebudu v práci.
taky jsem bezprizorní a ulíta též něco hledá...
bohužel nemám prostory pro takovou akci... telč... no....ale taky by to šlo
kdyby jsi však zoli sháněla někoho do tvých deseti statečných, rád se přidám
ja to nechapu, kdyz se chcete na Silvestra sdruzovat proc se nepridate ke KRELAMI???
zirafi: uz jsem tam dlouho nebyl kuknout, ale:
porad nenapsali KDE
hovorili o dost omezenem poctu lidi
to je pro me uz ted dost podstatne, a tak se radeji domluvim jinde
Ráda bych se přidala na to 'silvestrovský mejdlo',ale mám z vás lidi chaos.To je řevu kvůli jednomu silvestru.Vidím to na jediné řešení.Telepaticky se spojit a bý t v klidu,anebo si skecnout po internetu.
žolíčku, nic neslibuju, nic mě nenapadá, budu vědět až někdy někdy... vždyť mě znáš... křidýlka nedovolí myslet dopředu...
Ale pít nebudu určitě...
je čas... :o)
no jo, po sestřičce není co dodat... mohla rovnou užít množné (hádám tak trojité) číslo :))
taky nemám nic fplánu...
myslel jsem tajak lůni .. Telč .. ale to je ???
nakonec berlínský nádraží nejni špatnej nápad
¨:-)
Papí, Telč není špatný nápad... ale počkám, co na to moje zachvívací křidýlka...
S tou Telčí... no nevím... a camp asi v zimě neprojde ;-)))
Ale chci být s váma!
Vio, já myslím, že camp sice ne, ale intr by to mohl jistit :-))
A já chci s váma bejt taky!! :-)))
No tak Vám všem tedy děkuji. Já jsem to opravdu myslela vážně. Nemám na Silvestra ŽÁDNÝ program a nechtělo se mi nic organizovat!
TAKŽE jinak:
Je v písmáctvu vůbec někdo, kdo by se eventuelně chtěl společně probdít (propít) k ránu 1.1. 2002?
Monty_Python
15. 10. 2001
Jsem zásadně proti seznamům, už proto, že je obvykle ztrácím. Nikoho si nezapisuju, nikoho neškrtám a NIC nepořádám! Bude li zájem jen minimální můj byt pojme, když se uskromníme, MAXIMÁLNĚ 10 lidu.
Viktor_Čistič
14. 10. 2001
Proklí: to, že máš problémy se jsoucnem nijak nemůže omezovat Tvůj silvestrovský rozlet... :)
hmmm. moc brzo na takovéhle úvahy. sám vůbec nemám potuchy, co se bude dít v tu dobu.
Čistič :o))) jo, tak to znám...obvykle si strkám celé morče tou dobou do rukávu!!!
Teda voni už teď vod nás chtějí v práci požadavky a já netuším, jak s volnem...jestli se někdo k něčemu zase uvolí...naplánovat.
Monty_Python
13. 10. 2001
No,já bych asi konečně potřebovala schizofrénii v praxi :o))) Protože mám už minimálně asi tři místa, kde bych v tu dobu chtěla bejt :o(. Sakra, a koruna má jen dvě strany, co?
Monty_Python
13. 10. 2001SimontheScimitar
13. 10. 2001
Já bych chtěl bejt tam, co dycky. Doma na kanapi :o))).
Snad se to povede a nikdo mi to kanape neobsadí! :o)))
navrhuji konfigurovat tuto otázku: víte vůbec vlastně, co děláte teď? já nee ;o) Takže ani nemožu vědět, co budu dělat na Silvestra (kerej me nějak netó, neiritó).... ju?
hahaha 8c)
m.