co mám říct. tak čistá báseň. je poznat, že nevaříš z vody, že sis fakt prožila. dotklo se mě to, jelikož jsem si sám prožil. dobře výborně popsané
autorka si v životě nešlehla... dokonce ani obyč cigaretu nezapálila - bylo to do soutěže, můj milý čtenáři :o)
ale esi to působilo takhle, tak se to asi povedlo :o)
náš kocúr zdraví tvého psa a já mizím do práce :o)
a děkuju
Páni...jak psi začnou mávat perutěma, je konec,to si autorka opravdu švihla nějaký svinstvíčko. Hodina mezi psem a vránou je ta nejdelší ze všech čyřiadvaceti, co den nabízí. A přitom úmysl "rozletět vrány" je vcelku sympatický, ano, bohulibý. Jen žádné srocování, milé vrány, skočí mezi vás psi a perutěma vám nafackujou, co se do vás vejde. A já pomalu vycouvám, zavřu dveře zvenku a odcházím se svým psem na procházku. Můj pes měl perutě už v základní výbavě, bez vodítka se nehnu...ale občas, když se nikdo nedívá, nechám ho mávat a ovívám se. Osvěžující....hlavně hned.
Jak úžasně přitahuješ, je vidět i v diskuzích:-) Tak já pomlčím:-)
tak děkuju za všecky návštěvy, Perlo :o)
Moc se mi líbí, jak píšeš!
za to nemožu že mám prsa! :oD
vzhledem k tomu že sem "rodila" císařem (a už víckrát nebudu) a v životě neměla cigaretu v puse, tudle teorii neověříme :o)
se slovní zásobou je to taky různý, záleží na vícero okolnostech :o)
no todle konkrétně nedokážu ani já kupříkladu :o)
enem přes barvy - a taky ne úplně vechny :o)
jej, tož to si mě zaskočila teda - já bych se spíš umístila někam mezi a určitě na zem :o)
díky (a asi budu muset připsat prolog, pro jistotu :o)
Tohle zvládne jen feťák (a omlovám se za ten výraz) nebo nadpozemská bytost. Já bych řekla že jsi to druhé... *
sem někde četla že chlapi rozeznávaj 6 (slovy š e s t) barev ;o)
no jo - tu tvoju si pamatuju :o)
jednou jsem psal víceméně o více a méně, teď zjišťuji, že se dá psát víceméně i o čemkoli, tak to taky někdy zkusím, jestli nějaké cokoli seženu ..
:-)*
Arnika - psala sem to u tý ob jedno ("míň určitě ne")- s drogama (kromě čokolády a citů) nemám zkušenosti - obě byly do superkoule na Víťovo téma :o)
díky všem - Sámo :o)
drogy néé...jinak dílko teda jede*
Líbí se mi to od "namodralých křídel",
Marek
párkrát už se mi něco takovýho napsalo... su v tom fakt nevinně :o)
kam dou buty, du aj já :o)
díky vám zas :o)
..uz Buty se zamysleli o tom, jestli prvni vrana, druha vrana..leti tam kam ma.-))
jj, mě se to taky líbí:o)*
Víťo, nesnažila právě (proto sem ti psala že to není ani beat ani vázaný :o)
Květoni, fríkulína už sem dnes někde potkala a dokonce už někdy dávno taky - ale dycky mě ten výraz děsně pobaví páč si představím dycky ňákýho chudáka prozmrzlýho až na ko..st :oD
a díky aj Ferry a A.H. :o)
Noc mezi psem a vránou?
To je boží.
Začínáš být frikulín (free, cool a in)!
sdružení Podané ruce
má pro mě metadon
cévy mi rozšíří prudce
že tlučou jako zvon
---
*