Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVŠE JE MOŽNÉ
Autor
Bíša
Předesílám, že nemám rád návody, manuály, zaručené recepty na vše a reklamu.
Je to pro mne odpudivá "literatura".
Ale toto mne přesto zaujalo!
1/ V reklamních novinách nadnárodního obchodního řetězce GLOBUS, v sekci hraček firma Haspro uvádí:
Mluvícího papouška
Tento mluví, zpívá, tančí, hvízdá a směje se.
Má dálkové ovládání. Nakrmíte ho sušenkou a hlasitě si pochutnává, po pohlazení se kolébá,
dává pusinky nebo třepetá křídly. Vše za pouhých 1.590.- Kč.
Nefotografuje, asi by neunesl těžkou brašnu s teleobjektivy.
To náš Papouch umí exelentně. Znám ho osobně. Někde v komentu napsal, že jsme kamarádi.
Rád bych mu hračku dal k životnímu jubileu. Vím, kde bydlí, jen mám obavy, že já sám
co nejdříve natáhnu pařáty. Škoda, mohli jsme to zapít...
2/ Od stejné firmy je tam sekačka Nike. Umí 25 humorných vět. Je pro děti od 2 let.
Stojí jen 749.- Kč.
Je to závažné a nebezpečné! Dítě si získá vřelý a citový vztah k této hračce.
Později se bude chtět sekačce podívat na zoubky u rodičů, prarodičů a známých
a neštěstí bude hned! V minulém roce se několik závažných úrazů dětí stalo...
Je to také nevhodné pro mlčenlivé nory, jamující chrousty
a pejorativní chobotnice.
Berte to jako varování!