Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seOstrov u Macochy
27. 10. 2001
12
4
3679
Autor
Bacil
Syrový pach vepřovic
a ze sklepa chlad
je to jen chalupa ve vesnici
ne chata uprostřed lesa
zklamání?
ale když pak večer
babička vypráví
příběhy o tajemném podzemí
o vodě která se ztrácí
hluboko
pod netušící krajinu
voda se opravdu ztrácí
dědeček
chce abych se mohl
"olácat" v bazénku
jenže gumoasfalt zoufale netěsní
nevadí
k rybníku je to kousek
večer
skrz švestkové větve
červená světla vysílače Kojál
a hvězdy srpnového nebe
taky kus srdce
4 názory
Aha, už jsem tam dlouho nebyl, díky za informaci, to by mě namíchlo, kdybych se tam vypravil s plavkama a tam by byly bagry :-)
Jan Šuránek
19. 07. 2009
No jo, to je škoda. Ale naštěstí si člověk může poradit, třeba se vypravit do lomu do Šošůvky, nebo se cestou do Brna zastavit v tom blanenském :-)
Jan Šuránek
16. 06. 2009
Lidičky, já mám rád barvičky, ale ještě radši mám Vás. Záleží mi na vás, a chci vám udělat radost - třeba takovým vstřícným gestíčkem, jako že odstraním barvičky, které vadí... Samozřejmě, pokud by to mělo nějak ohrozit integritu mého svědomí, nedělal bych to. Ale na těch barvičkách mi fakt zase tak moc nesejed...
Píšu si: babičky jo, barvičky ne. Znamenám si a příště se polepším :-)) (Nebo že bych se polepšíl rovnou?)
Ale kdepák, to bys neměl, takhle poslouchat, co si tu kdo plácne. To, že někteří z nás barvičky nemusíme neznamená, že Ty, který je rád, je ze své básenky vyvraždíš...
Je to moc pěkný, ale ty barvy mě ničej... nevim proč, sám je taky občas používam
:))
*
Astalavista
27. 10. 2001Litochowitz
27. 10. 2001
jojooooo, konecne nejsem jedinej kritizujici barvy ;o))))))
ale ta atmosfera je moc pekne vymalovana
*!
....****.....
znám ta místa
pod kojálem mám vzpomínku na rozbitá kolena....
moc pěkné
básnické ladění
... :o) .. moc hezky ztvárněná zasunutá vzpomínka ... taková ta prázdninová ... škola daleko ... žáby kvákaj ... naboso přes náves ... lány pšenice ... klukovská bitva u starého kombajnu ................................ Jo ! Vzpomínám si ! :o))))
típ
... :o) .. moc hezky ztvárněná zasunutá vzpomínka ... taková ta prázdninová ... škola daleko ... žáby kvákaj ... naboso přes náves ... lány pšenice ... klukovská bitva u starého kombajnu ................................ Jo ! Vzpomínám si ! :o))))
típ
Ještě by tam patřila Helenka od sousedů, co jsem jí ve čtyřech letech napsal milostný dopis (nebo takového něco), ale to by se zas řeklo - no jó, Bacil, to je pořád samá ženská :-))