Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMožná...
Výběr: Vio
24. 10. 2001
13
0
1983
Autor
Adelan
Pár oken svítilo
tak oči sklopila
unavená....
příběhy dožily
s kamínky po kapsách
do stínů naráží
prokřehlá touha
dýchla si do dlaní...
A možná někdy vejde
až...
až k ránu tvářit se budu
že spím
než společnost rozejde se
zas do svých obrazů...
Don´t_worry
06. 04. 2003
Adelainko, pripadas mi tak krehka...
Strasne moc rada se k Tobe vracim, Tve basnicky jsou plne pocitu, ktere znam, ale bohuzel je neumim vyjadrit tak krasne a vystizne jako Ty...:o))
Mej se krasne! *
Tvá báseň mi připomíná kotě... na první pohled milé a křehké, ale když se naštve, roztrhá Tě na kusy!
Je to moc dobrá báseň...
Pánové, prosím, nehádejte se tu... Ta básnička si to nezaslouží. A Adelan už vůbec ne... ;o)
...určitý pocit...
Přesně tak. A moc pěkně úsporně, přímo "esenciálně" ztvárněný. Díky Ti, Adelan. Mám trochu krizi, a ta báseň mne tak hezky pohladila... :-)
...určitý pocit...
Přesně tak. A moc pěkně úsporně, přímo "esenciálně" ztvárněný. Díky Ti, Adelan. Mám trochu krizi, a ta báseň mne tak hezky pohladila... :-)
░▒▓~_~▓▒░
«*»
Vio, já nekritizuji, že jsi to dal do Výběru, já to považuji za opravdu velice dobrou báseň a do toho Výběru mi tam osobně chybí jen kousek. A naprosto souhlasím s tím, že na Výběr stačí, když dílo dostatečně uchvátí jednoho redaktora.
A jestli sis nevšiml, o antitipu bych sotva uvažoval u básně, které jsem dal tip. Spíš jsem se tím chtěl omluvit Adelan, že to ode mne Výběr nemá.
Já osobně bych si to do výběru netroufal dát, ale je to krásná básnička a Tip dám bez rozmýšlení. Čtu Tě také rád a mám Tě v oblíbených.
Milý Albireo,
myslím, že Antivýběr jsme neschválili, i když je mi to líto a sám jsem ho prosazoval. Nicméně mi teď nezbývá, než hájit status quo. Já Ti taky neříkám, co máš a co nemáš dávat do Výběru, i když bych kolikrát chtěl a někdy mi zůstává rozum stát. Proto Tě prosím, aby ses v budoucnu vzdal podobných soudů nad mými výběry.
Děkuji
S úctou Violator
Tvoje poetika je mi tak blízká...
Náznak pocitu pro mně tak známého...
TIPík Výběrový
P.S. Váhal jsem s výběrem, ale myslím, že je to opravdu dobrá báseň, vystihující určitý pocit.
rada te ctu
tve basne se mi libi
je v nich..ja nevim, jak to posat - krehkost a pri tom sila, intenzita a vyjimecnost...
no proste libi a TIP