Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sednes som zhasla...
25. 10. 2001
9
0
2069
Autor
lubi
dnes som zhasla
o trochu skôr
sedíme potichu
ruky na stole
oproti sebe
ty a ja
mlčíme spolu
ako už toľkokrát
vôkol nás
ticho… tma
len ja
a ty
samota moja
Margarettka
17. 11. 2001
Hodnotím ako **** (a istý tip)
A slovíčko: Presne poznáš moje stavy... ako... Ako to?
spracovanie sa aj mne veľmi páči, lubi !! v tejto básničke si sa vyhrala :o))
páči sa mi dvojznačnosť, ktorú tu máš hneď dvakrát - najprv v zhasnutí - ako stlemenie svetla a ako zhasnutie v nálade, pocite - potom v tej domnienke, že "ty" je nejaký "on", a nakoniec je to samota...
verš ruky na stole sa mi páči veľmi...akoby bezmocnosť...nečinnosť...
...ako už toľkokrát...***
Toto je dnes podľa môjho gusta ! :o) Náladovka !!
Bixi, dík, mám na tebe strašne rada, že pre to, čo ja spravím viacmenej podvedome, ty nájdeš aj slovné pomenovanie ... :)
lubi, trčí z toho depresívna nálada na kilometre ďaleko - ale aj také bývajú stavy duše. Až ma to bolí... Spracované na výborn!
T.
priatelia moji milí, ďakujem vám, ale so mnou to vôbec nie je také zlé... :), depresívne nálady vlastne nepoznám (hoci si ich viem predstaviť) a básnička vznikla len na popud od jedného môjho mladého kolegu (ktorý vraj má depresiu ráno, naobed, aj večer) a vybral tému "tma a smútok"... asi tak k vzniku básničky.
Až ma to zamrzelo, že ťa to, milý Naso, zabolelo...
Kastel: máš zase raz hlbokú pravdu, taká samota bolí...
lebo keď si sám len so sebou, tak samota sa môže stať priateľom... :)