Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMoje kruté srdce
01. 06. 2010
11
8
1206
Autor
Patcheesa
někdy je mi tak
jakoby mi mělo
vyletět srdce z těla
buší na poplach
a řve na mě:
,,co bys vlastně chtěla!?"
bojím se otevřít pusu
myslím si -
zamává křídly
zašimrá v krku
a frnk...
prostě uletí
nechá mě tu stát
ještě samotnější
než samotnou
moje vlastní srdce
bude ještě krutější než ty -
ani nezavolá
že už nepřijde...
8 názorů
prý co je to za hajzlíka, že ti ani nezavolá... z téhle básně nemám dobré pocity. bojim, bojim.
Srdce a ty - skoro každý, kdo trochu víc přemýšlí, se umí rozdvojit:-)
A je to už i neurologicky prokazatelné:
http://www.osel.cz/index.php?clanek=5056
A krutost... Jasně, bolí to.
Ovšem zkus si zvolit, co je ti milejší: být považována za slabou nebo za silnou? Slabému člověku se musí lhát a dávkovat věci ohleduplně po kapkách. Silný snese rychlé a jasné rozuzlení. Čas máme jenom jeden. Proč ho trávit ve slepých uličkách?
A ještě - co to je emocionální bolest? Jenom indikátor, že v tobě nějaký rostoucí děj narazil na hranici. A dál to tudy nepůjde. Nedá se s tím nic jiného dělat, než to prožít (aby člověk poznal své emocionální charakteristiky, to při příští podobné bolesti jako když najdeš) a přežít. Bude líp? Laciný optimismus.
Člověk by se asi měl připravit na to, že může být i příšerně. Okolí nás může obšťastnit mnohými překvapeními. Ale pochopením vlastních emocí můžeš dojít k jinému pohledu na život. Štěstí je krásné, slastné, pomáhá v růstu - ale být na něm závislý?
Člověk má na víc, než sebou mlátit v rytmu semaforu zelená-červená:-)