Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSylvě
09. 06. 2010
3
81
3038
81 názorů
mně to přijde podobné Pavučině slov; pár stejných jmen, příliš velký záběr(?); muži bohužel v almanachu ženské milostné poezie z podstaty věci scházejí (nikoliv ovšem v básních) ;); je tam pár dobrých nápadů, člověk se může probírat krédy, libovolně si odtrhávat stránky, balit si na tom špeka - modrý medvěd k tomu přímo vyzývá ;)
moje tipy: martina boková (kelly), kateřina rudčenková, eva košinská (kalais), bára gregorová
Stvne, rozumím, že ti to nedává v tebou uvedeném kontextu smysl, mi to smysl v mnou uvedeném kontextu dává a v konkrétním případě nepochybně i dalším, kterým uvedená kniha radost přinesla.
Někomu dělá radost zneužívat děti, někomu dělá radost ubližovat druhým lidem, pokud je jen jakási pomyslná "radost" měřítkem "dobra", pak to mně osobně nedává smysl.
hm.. Teď už samozřejmě nevím, kdo mi odsud poslal avízo.. Ale přečetl jsem tu diskusi.. a odpovědně prohlašuji, že marvin je vylízaný blb. Víc po mně nechtějte. Díky takovýmto pseudointelektuálům a podobným vymatlaným kreaturám šel písmák do hnoje. Snůška rádobybásnických patlalů a na ně nalepených jim narukujdoucích přitipovávačů bohužel dnes tvoří tu kupu sraček, která se jmenuje písmák. Kdysi to byl nejkvalitnější poetický server. Dnes? Si přečti.. tunu chujovin (s marvinovým komentářem, páč ten hňup musí zanechat ťápotu všude).. humus, hnůj a bahno.
Ááále dyk je to fuk.
Jarmila Moosová Kuřitková
13. 06. 2010
Jarmilko,
odklikal jsem skrze tvůj odkaz na všechny další související ukázky, všechny jsem si přečetl a nemám žádný důvod posmívat se, naopak, některé verše se mi líbily více, jiné méně, a pokud to tobě i jiným přineslo radost, pak jen a jen dobře.
papouch: Ale vem si, inteligentni Marvin... To by bylo neco, rozumny komentar pod kazdym dilem, pismak by se dostal na uplne novou uroven... :)
Pomerančová
11. 06. 2010Pišta_Hufnágl
11. 06. 2010
Syde, ty mě poučuješ? To je akorát ukázka toho, jak moc jsi mimo.
Marvine, všichni si stěžujeme a nadáváme, jenže u tebe to někdy vypadá, že si problémy vymýšlíš nebo uměle vytváříš. Ale to nic.
:-))) tak tohle mě rozesmálo :) nahradit marvina Pištou :-)
to by totiž nešlo, protože totiž Pišta je totiž inteligentní.
Marvine, vole, máš v upoutávce odkaz, tak se bavíš o odkazu, o čem jiném chceš TADY jako mluvit? O mlíku nebo tak něco? Až sem Jarmilka dá odkaz na mlíko, budeme se všichni bavit o mlíce, jen VT Marvin přijde zase s něčím originálně nepochopitelným. To z těchto všech diskusí dělá sice docela stravitelné zháležitosti, na druhou stranu kdyby tu deset z devíti lidí mělo rozum, tak napíšou, že to je pitomina a mohlo být dávno v koši. Takhle tu zase holedbáme sračky. Díky tobě. Fakt díky.
:))
Jarmila Moosová Kuřitková
10. 06. 2010
Marvine, takze ty nepises zaporne kritiky k povidkam, ale napises vzdy misto ni nejakou dobrou?
Pista: Ano, zda se, ze Marvina hned tak nekdo nezastoupi, obavam se tedy, ze se budu muset probijet zivotem bez zajmu.
Pomerančová
10. 06. 2010
Marvine, tobě už to taky asi moc nemyslí v tom parnu? Co je na tom potřeba k vysvětlování proboha? Nic, nula, zilch.
Pomerančová
10. 06. 2010Pišta_Hufnágl
10. 06. 2010
Tahle upoutávka je jen odkaz na nějaký novinový článek. Nic víc. Ukázka demence. A my to jako máme žrát. V tom asi spočívá ta kontroverze. Dnešní tolerance stupidity nezná mezí, bohužel, slušnost nedevše.
Pista: Vubec nevim, citim se naprosto prazdny. A co ty, uz se o nekoho zajimas? Ze by ses mohl zajimat o mne a nahradit tak Marvina...
Marvine, když někdo jako je papouch vidí takovou do nebe volající pitomost jako je tohle, tak se prostě vyjádří tak, jak se vyjádřil. Já se naopak snažím vystupovat korektně a slušně, i když mnohdy jen kroutím hlavou a říkám si, jak může být někdo tak omezený, aby neviděl zjevný příklad vrcholné idiocie. No nic, jsem trochu ovlivněn filmem Whatever works, vřele doporučuji.
Pišta_Hufnágl
10. 06. 2010
..milý zzlatý a jiní, zášť za mým psaným projevem vidíš jen Ty, je to Tvůj subjektivní pocit po přečtení textu, který jsem zde uvedla..
shrla jsem jen svůj názor, samozřejmě k vydání knihy gratuluji, ale přesto mě ona publikace nikterak neoslovila, pro mě tam není nic, co by mně zaujalo natolik, abych si tu sbírku přála pořídit a přečíst znova...moc s Tebou také nesouhlasím - dnes až tak není problém něco vydat - pokud na to seženeš peníze, obsah nikdo moc neřeší...třaba takové nakladatelství Alisa vydává sborníky - zaplatíš si, vydají Ti, cokoli...
..je problém vydat něco kvalitního...
Marvine, u tebe mám někdy dojem, že vlastně ani nevíš, jaký názor zastáváš:)
Marvinovsky typické. Blá blá. Je jedno, o čem žvaním, hlavně že žvaním. Blá.
Jarmila Moosová Kuřitková
09. 06. 2010Jarmila_Maršálová
09. 06. 2010Jarmila Moosová Kuřitková
09. 06. 2010Jarmila Moosová Kuřitková
09. 06. 2010
Marvin: "Já to nečetl. Ale žvanit a pindat o tom budu víc, než ti, kdo to aspoň prolistovali". Marvinovsky typické.
JM: Nepotřebuji sračku číst důkladně na to, abych poznal, že je to sračka.
Sory za výrazivo, je sice expresivní, zato výstižné.
dál už se tu exponovat nebudu, mějte se qalitně
☼
Jarmila Moosová Kuřitková
09. 06. 2010
měl jsem to veledílo v ruce... listoval si.. a trousil jen "panebože..", "hrrůza!", "šiš to je srračka.." .. atd
fakt nevím, proč upoutávky na ten běs musí viset na hl.str. několikrát. Fakt ne.
Jarmila Moosová Kuřitková
09. 06. 2010
katugiro - mě překvapuje, kolik lidí si ještě dneska myslí, že si kinder vajíčko koupí jen za hranicemi. Nicméně pro někoho je jistě úspěchem i to, že si čas od časnu uprdne.
Winter - :))))
Jarmila Moosová Kuřitková
09. 06. 2010
StvN a Winter. V pořádku, to je nedostatek koncentrace. Důvody mohou být různé,jsou-li trvalého charakteru většinou se týkají osobnosti takto postižených jedinců (např. hyperaktivita). :)
zzlatý, ty ses nějak rozvášnil :)
proč je úspěchem fakt, že něco takového vyjde? to je tvůj dojem? a "tolik zloby, hořkosti, zášti a závisti", to v té knize vážně všechno je?
Málokdy se do takových výměn názorů přidám, ale tentokrát mi to nedalo a připojím se.
Na světě je kniha, která si své čtenáře jistě najde. Pouze fakt, že vyšla je úspěch. Nějak neumím pochopit, kde se v některých lidech bere tolik zloby, hořkosti, zášti a závisti. Většinou se tak chovají ti nejmenší - ne toliko vzrůstem, ale duchem, tak alespoň neomylně kritizují - sami totiž nic nedokázali a těžko něco dokáží. Tak alespoň plivají oheň a síru... Z toho vyplývá, že po těch úspěšnějších tu zůstanou knihy, po těch druhých trochu smradu... Velcí velkými jsou a nemají potřebu se takovým nechutným způsobem zviditelňovat...
mně osobně se ta kniha příliš nelíbí, jsou v ní školácké básničky, bez důvtipu...zpousta žen, které zde kdy publikovaly tady měly a mají mnohem kvalitnější a nápaditější věci, např. Alimra, Rowena a další.
jistě si ale své čtenáře najde
tomu věřím, že ano
článek jsem si se zájmem přečetla, ale příliš mě také neoslovil
Občan_Rýša
09. 06. 2010
Jinak jsem to tedy docetl po "boreni zkostnatele moralky"... Soucasna spolecnost je opravdu plna zkostnatelych moralnich pravidel, ze je to opravdu zapotrebi. Nebo ne, pockat, ono uz neni 19. stoleti?
Adamova Eva
09. 06. 2010
ano, je tomu tak, pokud někdo přidá odkaz na věc, která se sice bezprostředně týká literatury, ale je předpoklad, že místním umaštěným intelektuálům nebude po chuti, musí se připravit na smršť jejich ostrovtipu
žít a nechat žít