Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seve v-i/í-ně pravda
23. 06. 2010
17
15
2228
Autor
Anetah
slova se slova se
rozpíjejí rozvíjejí
na jazyku na jazyku
pravda se pravda se
rozvinila rozpila
slova se
rozbíjejí
na jazyku
pláčeš
nad rozlitým
vínem
i lež se
rozlila
15 názorů
Mimoň: tak sorry, já Bobule neviděla, plakáty mě minuly, asi nejsem ta správná cílová skupina ;-) a opilý nikdo nebyl, alespoň ne alkoholem ;-) a vůbec, proč tu plakat nad rozlitým mlíkem, dílo bylo napsáno, nepochopeno, zkritizováno :-) díky za názor.
já tedy tak trochu souhlasim s Mimoňem, avšak dodám, že touha k experimentu s formou mě rozhodně ukolábá k tomu kliknout na >líbísemi< páč si evidentně chceš hrát...nehodnotím celý obsah, jeho smysl by se dal podle mýho hodně zásadně překopat, tu mě bere fakt ta forma ...
Vůle experimentovat by byla, ale už jenom ten název má slovní hříčku použitou na plakátech k filmu Bobule, tak to mě třeba dost demotivovalo...
No a pak ten samotný obsah nemá žádný vzmach, je to jen takové nemastné-neslané konstatování, že se jako někdo opil a byly tam nějaké emoce a překážky v nich, ale to by tak asi bylo všechno.
ta pověstná červená nit, která se táhne každým dobrým dílem, se tady netáhne. nebo jsem slepý
rozvinutá slova v rozličnosti jazyku posilňena vínem rozbíjející se nad rozlitými možnostmi rozpíjejícími se pravdou vlnící se rozpitím... ..nebo tak nějak...;)...za nápad..*