Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSépiář
Výběr: hermit, Wopi
12. 11. 2001
18
0
3288
Autor
Bhati
Milostivá sépie,
jež stříkáš
stopy
tmavomodré
na pergamen...
Inspirací
nakojena
namáčím brk /pardon/
v sépiáři...
Vypisuji /konkurzní řízení/
na papyrus
rozmazané indigo...
/Několikrát přeložit, prosím!/
Crrr...
Calamares na trojku!
Bhati, jo stříká.. co bych tak nastříkala předvánočně na plech?
Už to mám! nerezavějící pánského klubu myšlenky.. pusinky totiž před chvílí došly.. stejně co nevidět napadnou sněhové.. jenže.. to ti pak zamrzne sépiář, žejo? :)))
básnička indigem představivá :) * * *
Nejdřív přijdou na řadu, na úhlednou hromádku, motouzkem prosím pěkně převázat, moje kostičky Rivenko. Teprve pak ty tvoje. - Ale ještě předtím umeješ nádobí, to co jsi se na něj minule vykvajzla !!! :-)))
Tvoje milující máma.
Můžu já za to? Jsi slíbila, že mě vzbudíš dřív a pak si klidně odejdeš do práce, budík mlčí temným hlasem, žes ho nenatáhla... Dlabeš na mě jako na placatej kámen, milující matko...:))) Ale na motouzek nespěchej...:)
Tvá
milující dcera:)))
Jen si vzpomeň jak to bylo, přišla jsi ve tři, táhlo z tebe pivo, a za tebou kamarádi. A budík jsi křičela, drž .... ty ...... - Dítě, dítě, po kom jsi ? Po mě ne.
Matka.
p.s. Večeři máš v troubě. :-)))
Ať vlezu kam vlezu, všude musím TiPovat...
Asi mám dnes šťastnou ruku při výběru... :o)
Je to fakt VONO!!! Děkuji!
Asi mám dnes šťastnou ruku při výběru... :o)
Je to fakt VONO!!! Děkuji!
░▒▓~_~▓▒░
«*»
Asta..no...myslím, že ne...:-))) Hahhahahaha...to oni to s tím udělali, já jsem v tom nevinně!:-)
A nechte toho, vy jedni pohoršení, nebo sem dám "Roztaj mi v ústech!" :-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Astalavista
13. 11. 2001Miroslawek
13. 11. 2001
Rivenko, je v naprostém pořádku že tě to nerozrušuje. Toto libidózní šidítko je totiž určeno pouze pánskému publiku. - Takže vrať do skladu erární pyžamo, a zítra hajdy do školy! Já ti dám, ulejvat se. :-)))
Bhati sem s tím nanukem, můžu ho i v zimě.
Ano, mami:c) A já se tak těšila, že konečně odpočinu svým unaveným kostem...:)))
Monty_Python
12. 11. 2001
Ale mě pohoršuje, že mě to nepohoršuje! :-/
Možná mě to polepší - ale pochybuju...
Jo - pohoršuje vás, že mě to nepohoršuje? Mě teda nepohoršuje, že vás to pohoršuje...
Wopi vyber si, buďto tě to musí pohoršovat, nebo vzrušovat. Jestli ani jedno, jdi k lékaři. :-)))
Tak to je fajn že sis vybral vzrušování. Já už se bál že na tebe sedl podzimní splín, a je ti všechno fuk.
Že bych se taky přeorientoval na to vzrušení? :-)))
Sedla na mne podzimní depka a všechno je mi fuk až šumafuk, jen calamares mě vzrušujou svým TEMNÝM inkoustem
:)))
Matyjustin
12. 11. 2001
mně je to jedno...
nanejvýš mě vzrušuje inkoust k tomu, abych zas něco počmárala... :))
Astalavista
12. 11. 2001
Tak ti nevím, sidi, ani mě to nevzrušuje, ani nepohoršuje... tak já du. Přezůfky sebou, pyžamo by mi mohli dát ústavní...
(pěkná)