Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePřed rokem v Ostravě
08. 11. 2001
1
0
6808
Autor
papouch
Před rokem v Ostravě
Kalendář hambáčů, kaluží příval
pod kluzkými nýty viselo čajové dítě za nohu
Sykora byl medvídek a plameně ňufal
čí zásluhou zapomenout nemohu?
Omluvit se všem, kdo tu byli, jsou a budou... nikdo a nic není prázdný pojem, trumbero, copak to nechápeš?
Cokoli napíšeš, mění a přetváří svět... cokoli řekneš, uděláš... tak sakra jaký ho chceš mít???
Čí zásluhou...? Zásluhou toho, co tam je všude skryté, v tvé básničce, ale není chycené do pasti slov a jejich přelomů... zásluhou svého srdce, medvěde bručivej...
A esli se neomluvíš za tu nejapnou reakci na Anonymusa 38, kerej neví, jako spousta dalších případných náfštěvníků, že to vůbec nemyslíš vážně, tak se hroooooozně rozzlobím a zítra v Brně si tě ohnu přes koleno a nařežu ti jako malýmu klukovi, hernajs!
hééé he he hééé omluvil bych se, ale dyž nemám komu? Anonýmus je prázdný zbabělý pojem a pojemům se omlouvat nebudu. :-)
To se rači nechám ohnout kol kolena :-)))
Díky za skrývací nápovědu. Ale myslel jsem si to ještě před vyluštěním (i když jsem v té Ostravě nebyl).
Anonym 86 jsem byla já, ale proč? Asi jsem se vomylem vodhlásila, jsem teděk nějaká těkavá...
anonýmku, to nejni poezie, to je hádanka :-)
musíš se naučit číst pořádne, víš, blbečku?
a navíc tomu rozumí jen ti, kteří tam byli. Tak zdechni, chudáčku, kterej se bojíš podepsat...
:-)
Monty_Python
08. 11. 2001
ech, skoro se mi chce připsat:
~ vzpomínáme ~
ale ono by asi vyznělo tak nějak... :)
Papí, tady nemohu sloužit, jsem na Písmáku teprve 10 měsíců (ačkoli mi to připadá jako věčnost a ačkoli se pro mě Písmák stal postupem času málem důležitějším než vlastní rodina :-)) )