whitesnajku neotřelé a jelikož mám rád fotbal*
Fotbal je celé naší rodině naprosto ukradenej, hade, takže čekat, že bych mu rozuměla já, je naprosto v oblasti utopie... :o)))
Řepákova sportovní:
Soupeři za snahu patří dík,
já mám zas důvody pro oslavu,
proč pořád plivat jen na trávník
- před vámi nemusím sklánět hlavu.
dobrá pointa této divné doby...nakonec je vždycky nejlepší...dát od všeho ruce pryč...abys nedostal pře hubu*
...tož je ostravsky, ni?
(jinak je mi to fuk)
a ještě ten přitroublý baníkpičo, ach jo
Má to tah na branku, pěkný,
Marek
..a englishmen k tomu zahraje na timpanes
Norbert: ta slovenština je dobrá, úplně obrácená než čeština..."je to tým, že sme tím"
jedná se o reflexi na jednu konkrétní kauzu a alegorii na ni. Pokud se ve fotbale nevyznáš a je ti jedno, tak se netrap.
JH, toho jsem se nejvíc bál, tohle není propagace Slavie, jen odsudek nemožné Sparty. Jsem neutrál, ale co nadělám, ach jo.
:)))))
až to spatří Řepka
tak ho klepne pepka
připojuju se ke gájovi, škode slov pro takovýho kreténka..
ahá, slávissstka ???? Já totiž ani jedno ani druhé
whitsnake - budu tě chránit vlastním tělem ;-)
Sparťanům, neeeeee, Lady, budou mě bít :-)
Trefná alegorie. Nezajímám se příliš o kolektivní sporty, ani o jiné kolektivní kratochvíle, leč i jako laikovi mi lecco došlo.
A navíc, představa toho, jak spasitel přikládá svůj biceps k dílu, to nemá chybu.
preposlala jsem odkaz kolegům - Sparťanovi a antispa...
Každopádně dík, Avox, žes pochopil tu alegorii - je trochu jako houska na krámě, ale právě pro fotbaluneznalé unikavá :-)
vtipně pojato, to jo... o fotbal se nezajímám a nebudu, odrazuje mne ta souvislost s divnou, slizce poplivanou dobou... ačkoli mezilidské vztahy jsou občas podivné i mimo stadiony...
Guyi, to samé jsem si - fakt! - pomyslel sám. Alůe stupidnějších říkánek se už vyrojilo víc, tak jsem to pojmul "jakoby"! básničtěji. Díky za všimné.
Nes, šlo mi o závěrečnou, co nejúdernější variaci na to "táhnutí", které máme zafixováno s "za jeden provaz", proto ta exprese. Díky za zastavení.
podle mýho až škoda veršotapperování pro takový hovado ..
Může být, Aleši, tohle se určitě nabízí i jako superminiatura, ale proč bych fušoval do zelíčka renomovanějšímu? Každopádně díky za každou připomínku.
když už to tedy čtu podruhé (nebo že by počtvrté?)
tak bych obrátil proti tobě výčitku, kterou jsi směřoval k Muamarkovi: vytýkáš mu málo vypsanosti...u tebe je vypsanost naopak dostatečná, někdy skoro až škodlivě, na úkor roztříštěnosti.
A, ještě jsem doplnil intříčko
Toscanečko nevzdělaná !!!:-)prostě slina. výměšek sliných žláz člověka a jiných animálů ! Zajímáš se o fotbal?
dobrýýý :o))) - jen fakt netuším, co je to saliva *t