Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seIntermezzo
10. 11. 2001
9
0
3443
Autor
Leata
Unavené oči má
A do dálky je upírá
V tom nepřítomném pohledu
Mě cosi mrazí
Ve chvilce vzhlédne :
Promiň, cos říkala ?
Ale, jen, že toho dne
Co jsi mě našel
Jak pod černým mostem
Dusím kašel
Jsem pohled unavený
Měla já
Ta štafeta se přebírá ?
Zosha_in_Caribic_2
01. 05. 2003
Kam nechodí slunce, tam chodí lékař, ale tady taky ještě asi nebyl, bože to je temno.
jo, odhali/a jsi mě ! jsem naifka ako vyšitá :o))) upozornuji jen, že stehem ke správce ponožek... :op
:-)))))))))))))))))))))
jak může Tupý poznat zářnou vzácnost hvězd? :-))))))))))
já si to s ním vyříkám někde za městem :-)))))))))))))))
a potmě jo? :-))))))))))))))))))))))))))
třeba v brně :-))))))))))))))))))
sorry, jestli ruším, ale mohli byste si to vyřešit jinde :o))) ???
díky, Leata
Pořád lepší kritika "*" než "Pájo, umíš kritizovat jinak než hvězdičkama?:o)", ne?
Gastarbajtr
10. 11. 2001
no, nevím, asi je to tím, že takhle po ránu se nedokážu naštelovat na tu správnou frekvenci a proniknul :-)
Astalavista
10. 11. 2001
Ale mně se to líbí a tipík to zaslouží. Tady je:*
"Autor u tohoto díla nestojí o hlubší kritiku Autor u tohoto díla stojí o hlubší kritiku" - fakt roztomilé :o)) To je jak kóan :o))
"Autor u tohoto díla nestojí o hlubší kritiku Autor u tohoto díla stojí o hlubší kritiku" - fakt roztomilé :o)) To je jak kóan :o))
Dík všem :o)))
Nuiti : o drogu, kterou máš asi na mysli tak úplně nejde :-)
a Wopi : je to překlep, viz výše :o)
Co se týče kritik, platí to první. Omlouvám se, ale nejde mi to nijak opravit :o))
Děkuji, Leata
Téééda, z toho mám pocit bezmocného člověka sedícího pod mostem toužícím po své droze :o)))