Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sevi(n)na
31. 08. 2010
10
15
2030
Autor
Anuschka
Plazí se
po čtyřech
otočení
kolem
štěstí. Vyhráváte!
Jste tisícím prvým návštěvníkem mojí
duše
je vypuštěná. Drncá TO.
15 názorů
to oslovení čtenáře je funkční a poměrně emotivní a celkově ten text není špatný, ale spíš bych to zařadil mezi miniatury, myšlenka je hodně přímočará a nemá příliš hlubších rozměrů, ale líbí se mi to.
NightStalker
06. 12. 2010Afrodisiakum
20. 09. 2010
přečetl jsem si tři tvé poslední básničky, zatím je to spíše taková přímá, nikterak nezauzlovaná výpověď, či spíše výkřik na povrchu duše, jako bys říkala jen poslední věty, popisovala výsledek, závěr, ale málo o chvílích zrození a růstu toho či onoho problému a pocitu. Ale na druhou stranu je to s ohledem na tvůj záviděníhodný věk docela přirozené, píšu to proto, abys měla zpětnou vazbu, poněvadž máš i přednosti, nevázne ti rytmus, nemáš potřebu vsunovat zbytečný balast.
točení kolem, kolo štěstí, kolo - duše...neni to marný, ale chtělo by to nějak dotáhnout, dát tomu punc originality
taky se mi líbí ten nápad s tisícím návštěvníkem duše
grafickou stránku bych neřešila, když se to s ní přežene, tak spíš ruší dobrej dojem, než aby ho umocňovala...
bezpocitově
31. 08. 2010
Úplně přesně vím, co ti chybí. Pořádná grafická stránka. POřád přemýšlím co s tím, je to hotové, ale graficky to musím zpracovat nějak.. líp. :(
..to máš rozhodně pravdu - bylo napsáno už příliš mnoho knih.. člověk je občas profláklej, ani o tom neví..:-)
Hodně štěstí..
Strašně profláklý už je téměř všechno, snažit se nepoužívat klišé a profláklý věci, nemůžu psát vůbec :)) Ale rozhodně díky.
"tisísí návštěvník duše" - to je fajn, pěkný nápad...
&ale ta hříčka s homonymy duše x duše už je strašně profláklá... :-)