Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seStachanovci na lesní brigádě
11. 10. 2010
9
21
2351
Autor
FAE BOMB
Stachanovci na lesní brigádě
Viděl jsem dva rómy,
v lese kácet stromy.
Práci měli za chvíli,
dřevo totiž cizili!!!
21 názorů
nevykládej pohádky,
že Romové káceli,
klády táhli ze skládky,
už se domů vraceli... :-))
Ale FAE, ty zase dokážeš všechno tak hezky KVĚTNATĚ vysvětlit a objasnit věci, o kterých bych jinak neměla ani páru.:-)
Květoň: Když je vidíš někde v práci, třeba na stavbě nebo při kopání pro TELECOM, tak si skoro myslíš, že jsou to pomalí a líní lidé. Furt se jen vopíraj' vo lopatu a prakticky je nevidíš v pohybu. Jak je ale někde něco "zadarmo"... :-)
Květoň Zahájský
12. 10. 2010
kol: Těžce mě drtíš! Fakt s tebou nedokážu udržet krok a odpovědi zarýmovat do veršů...
Koloušci jsou imunní,
lepra na ně nevleze,
až tu budou Rumuni,
pak ocení vítěze,
posledního člověka
co epitaf vyseká,
jen FAE BOMB zdravý
dočká se své slávy.:-)
kol: No jasně... Já budu sedět u noťase s napůl vybitou baterkou, všichni už budou dávno mrtví, jenom já budu jednim prstem tesat pomyslnej epitaf na náhrobní kámen celýho lidstva. Nebude však nikoho, kdo by mé krutě-pikantní verše s mírným nádechem humoru ocenil...
To by se ti líbilo,
jen se věnuj svojí práci,
všechny by to zabilo,
ty budeš mít po legraci.
kol: Nejbižší lepra je v Rumunsku... V souladu s názorem EU jsem pro přistěhovalectví. Jako humanitně myslící osvícenej člověk se totiž domnívám, že středověké tmářstí bylo již překonáno a lepra nás kulturně obohatí. Z Ukrajiny se můžem kulturně obohatit o tuberkulózu a Afričené nás mohou zase kulturně obohatit o AIDS. V některejch zemích je jich nakaženejch přes polovinu...
snot: Momentálně se snažim přeorientovat na povídky, takže veršuju spíš okrajově...