..dakujem, Johann rad ta (s)poznavam a i Mariu pozdravujem (som rad, ze ste sa stavili a trochu i ked trosku chladnejsie si zamlsali;)
páčilo sa mi to aj napriek tej chladnejšej atmosfére
..v tom pripade sa este viac tesim na toho Watersa!:)
(ale poviem ti to tak, ze ten je v tomto momente az druhorady:)
..bez pointy ani na krok a bez tkanicek sa do neba nedostat;)
..diky, Vladimir
..ja radsi vanu plnu fialek!;)
..(mas velmi dobry prehlad v slovenskom folk pope, na to ze sa stavias do polohy under punk rebela;)
..tu by som lacnost nehladal - hlavne v zavere (ale budis-nenamietam proti tvojej optike)..pehaty uvod? zalezi na citatelovom sluchu..a ako vidim, v tvojej eustachovej trubici sa Knechtova parkrat vyskytla:)
..thnx, Ass
...trochu lacne zaverom...v uvode evokujuce pehu...
..dakujem, Scilly za nazor a pohladenie:)
vstávam - dám - vyhrám mi prišlo dosť rušivé, ale s istou razanciou si na mna zavolala konzumacia herneho planu. okovy zaposobili, tak akuratne, prijemne pateticky... koniec mi bol neprijemny i ked znamy a svojim sposobom fajn i ked ja by som asi takto neublizovala pohladeniam.
..skor uprimne - po mama! ;)
..thnx, Noro
..diky, Kuchote! (vsak to aj cosi stalo - namahy:)
ved hej, cela, to ma potom napadlo, vnimanie textu asi ovplyvnilo slovo "vizita" a aj moje zaujmove zamerane.
..to je len tvoja modulacia, kludne by sa dal obsah 'textu' vlozit i do vazanskej cely .. mozno niekto si ho zaclenil do krabice od bot;)..cize nic nie je az take zjavne..ale potesilo ma, ze ty si tam videla prave dane prostredie;)
z psychiatrického prostredia - je zjavne
..Jazylka: mas pocit, ze je az taka psychiatricka?:)
kazdopadne dakujem;)
..blboune, tebe dakujem taktiez;)
dobrá. a na psychiatrické mám prísne oko.
..'mraziva jak vasen';)
..thnx, Hesiona
..thnx, Edmunde..aj tva hviezdicka ma potesila;)
..nic nie je zvlastnejsie ako zivot samotny;)
..dakujem, Alegna
..vazim si, Cuprumov (dakujem)
napadá mně jen zvláštní, ale líbí se mi ten přístup
..libi se mi, ked se Vam libi(m);)
hm..zajímavé..jo..líbí se mi..tipuju
hmm...páči sa mi
zaujímavé, osobité *