Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seZ nálezů a ztrát
03. 11. 2010
0
28
1525
Autor
Paulette
Na lících červených
stěžních sametu
pohladí
polibky v rozkvětu
prvních lásek
rozbouřené moře svět
když kolébá tvou tvář
zatratí
pošetilá přání
v minovém poli dnů.
28 názorů
moc plánované... našroubované tak, aby se to rýmovalo, abychom byli udiveni neobvyklým slovníkem, ale význam se kamsi ztratil...
kluci hurá za balónem: ironie?
Oldjerry: ano, je na více stránkách
pucko + oldjerry: klišé? ... to je pro mne sprosté slovo, nesnáším využívání takových spojení, snažím se jim vyhnout, ale vy jste to asi posunuli zase o level výš, takže pokud mohu poprosit o dodatkové vydání slovníku klišoidních spojení, byli by jste velmi milí ,) Dík
Chroust tradičně jednoslovně odsoudí aniž by jen naznačil, v čem je to strašné. Bohužel tady má pravdu - s těmi klišátky se prd dosáhne, když není fundamentální obsah. Tvorba se tak snižuje na žonglování se slůvky bez obsahu. Někdo tohle nemůže pochopit celý život, někdo se zorientuje hned. Nekopejme do autorů, kteří procházejí pochopovacím procesem. Pochvalme je aspoň trochu za to, že se jen neflákají po pochybných srazištích a raďme jim jak psát. Jsou tu i mnozí možní lektoři teoreticky vyzbrojení, jenže podle mne schází jedněm čas a druhým trpělivost.
Myslím, že tuto báseň jsem četl na nějakém jiném serveru, nehodnotil jsem ji, abych nerušil místní kolorit vzájemného poplácávání se po ramínkách...
kluci hurá za balónem
04. 11. 2010
víc se do toho polož, vyjádři co chceš říci nebo co cítíš, nepiš to tak, aby to muselo zaujmout vždycky ostatní, zkoušj to dál
ost. není bez povšimnutí, že hlavní "děj" je tentokráte odehrál v sekci názory čtenáře pod dílem :)
jedna nevydarenejsia basen, a hned sa tu zlietli onanisti...no, vyborne:/...inak mam pocit, ze typkovia chceli povedat, ze je tam prilis moc patosu a prvoplanovych klise, az to straca uprimny nadych + slovne inverzie tiez prilis nepomahaju...
možná rozbouřené moře Svět
možná moře > svět
možná moře - svět když...
možná se oboje váže k prvním láskám
a možná... :)
CorrimsonTom
03. 11. 2010
Nene, k horšímu, pořád to jde dolů, ale na to se stačilo zeptat, žejo... :). Ale je fajn, že seš zpátky, aspoň bude zase bžunda, žejo.
No, pokud to bereš takhle, tak to nezbývá než s Tebou opravdu souhlasit. Bohužel na Písmáku Edgara Lee Masterse nemáme, tak beru co je, ale co Ty tu vlastně děláš, když je tady všechno tak hrubě pod Tvou úroveň.
Nestydim. Zase nemůže být každý tak přísný jako Ty. Mimochodem, kde se vyznávám z lásky k nějakému odpadu, ukaž, a já Ti dám za pravdu.