Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seV Tvých očích
22. 11. 2001
6
0
2361
Autor
čárynka
Když setkají se řasy
pak očekáváš tmu
a ona
bílá.
Bílá jak z reklamy na prací prášek.
Když rozkoukáš se v ní
uvidíš obrys postele
na kovových
nohách.
Takové nohy nikde neprodávají.
Když splýváš se saténem
stáváš se žádoucí
než skončí
sen.
Sen Popelky o třech oříškách.
oheň znám, a vím že když budu opatrný, poslouží mi k dobru... ale mrazu se brání těžko a k ničemu není užitečný... spíš člověk jen pomalu ledovatí
jasně, je to nebezpečné, ale vyčistí to vzduch...
lepší si hrát s ohněm, než mrznout :)
no, to jsou mista na internetu s nelegalnim software, muzikou, filmy atd... znam nejake lidi, co se tam dostanou
cílem pro tento den je vyhrabávání pravdy :)
hmm, hned jsem o informaci bohatší....
a jéje, do toho já bych raději nešla.... v tomhle se hrabat je nebezpečno!!!
no, někteří kocouři nevyšťourávají jen myši :)
a můžem začít od začátku.... některý přání by se neměly plnit ;))
hraboši jsou dávno zahrabaní, ale sem tam se do boty dostane kámen... a kdo po tobě kamenem, to po něm hrabošem :)
Tvé myšlenkové pochody pochodují směrem, který mi nějak zmiznul v hmlze:-))) Že by za hrabošama?
za hrabošema ne.... ale za mlhou hustou, tak že by se dala krájet :)))
toho si nevšímej, nějak mi asi.... hrabe...
to je ale náhoda, pred hodinou jsem použila jiný kus...:
.. uz na druhy pohled se tam zacly dit neuveritelne veci, v rakosi kruplo, na brehu luplo..
MERLE hrabe????;-)
klasika je prostě klasika :)) někdy bych si rád zkoukl všechny ty staré dobré večerníčky... takový pan Krbec :))
hrabe hrabe... zřejmě už vím, kam se zahrabali ti hraboši
hr hr hr hr :)
nedávno dávali obdobu rákosníčka "skřítek Racochejl"
to já můžu.....-)
Až se neprohrabeš k protinožcům tak pozdravuj Fíka.-)
jó, křemílek a vochomůrka :)) když já nekoukám na tv ani trochu.... ale to je moje vina. Kdyby to tak vyšlo na warezech :)
až se mi prohrabou k nohám, konečně se mi podaří dosáhnout v meditaci tak důležité prázdnoty.... ;)
čárý: Jsem optimista, co ví, že než nastane ten dobrej konec, přijde mnohem víc těch špatnejch konečků :))
:------P
Kocour?? Jedině v botách. Aspoň TO bude mít kam dát, až TO vyšťourá :))
nějak se nám ta filosofická debata zvrhla, což? ;)
třeba hvězdy :) ....každá hvězda znamená jedno mrtvý přání ;)
BTW: na prince taky nevěřím, ale princezny ještě existují. Proč vždycky ženský vydržej víc? :)
Merle: jak jako-mrtvý? kdes to vzal?
a princové taky přece ještě jsou...
vydržíme holt víc, bo nám nic jiného nezbývá!!!:-))
čárý: každý splněný přání přece umře :))
doufám jen, že ti pochybní princové věří i na tebe ;)
Merle: a proč hvězda znamená splněný přání? A proč je splněný přání mrtvý? A próóóóč?? To je hloupost, představ si, že si přeješ miminko....
Myslíš, že např. britská princata zajímají čáryny za louží???.-)
čárý, když se přání splní, musí umřít, protože jeho splněním už zanikne prostor pro přání samo... když se ti miminko narodí, už si ho "ne-přeješ", už ho prostě máš :)
britská princata? No... no... no nic noc :)
BTW: přečti si - autor Tom, dílo Anglosaská idila :)))
Merle: já to beru tak, že přání se tím zhmotní.... a pak je to trvalé zhmotnělé milované přání!:-) A prostor si už najde samo:-)
to neřeš, psal si že princové nejsou, ale to není pravda....
OKi: jdu na to!
čárý, no já to beru jako konec přání... většinou je hezčí si něco přát, než to opravdu dostat. Ikdyž i na dobrání se k cíli něco je :)
psal, jsem že na ně nevěřím :) lepší než na ně věřit a nemít je rád ;)
merle. já vím, jako scíplou hvězdu....
dejme tomu, že já těch vyjímek co potvrzují pravidlo dostala víc....;-)
takhle si to nepsal, ale to je šumák..... jsem citově neutrální - v tomto případku:-)
čárý: některý přání je lepší si neplnit...
vyjímka je vždycky v tobě. je to tvůj přístup, tvůj pohled... buď ráda, že to tak máš :)
psal... cituji: "BTW: na prince taky nevěřím, ale princezny ještě existují. " :)
Merle: ted nevim zda je to pohled optimisty, bo pesimisty....??:-)
Jsem ráda, že mám svůj pohled!:-)))
OKi, vyjimecne mas pravdu, tak uz to nepitvej!
Petulo: už mi není -náct, abych věřila na prince na bílým koni..... Vím moc dobře, že co si neudělám to nemám, jenže někdy prostě tu realitu zazdím.... Infantilnost vyhrává, čáryna leze po prolejzačkách ve stromofce, špiní si džíny na klouzajdách a věří na vořechy a tak mi to vyhovuje. Možná, že je to taková moje berlička, ale to nechcu analyzovat...
Čárynko,
nepadnou... Sama si je budeš muset vyrobit či sehnat...
Vysnít, vydřít a vyvzodorovat. Jen sama. A až je budeš mít, CHRAŇ SI JE!!!
Ale neboj, až je začneš dobývat, začnou ti v tom okolnosti a lidé jít na ruku... Věř staré čerodějnici Petule... Myslím, že torchu tuší, o čem tady skřehotá...
Popelka je jn v pohádce - i ta psychická!!!
|||-_-|||
TiP ano...
Ale tou Popelkou bych to asi nkočila. Mám takový pocit, že to tu pěknou imaginaci nějak sráží...
Ale tou Popelkou bych to asi nkočila. Mám takový pocit, že to tu pěknou imaginaci nějak sráží...
░▒▓~_~▓▒░
«*»
Tiež mám dojem nedokončenosti, ale ináč good job!
Cítiť, že máš vlastný štýl!
T.