no nevim nevim
takovy z toho divny pocit
takova zvlaštni patlanina sucheho humoru a čehosi těžko definovatelneho
je to...takovy...jiny...uplne jiny...nez obvykle....ale nektery casti pekny...
Tak nevím zda mám opakovat již řečené, též mě přitáhla skutečnost, že jest to basňa. Stát na prvotinu ohlubší kritiku je odvážné, ale jak čtu již není třeba cokoli psát. Tvá chyba: příliš těžké téma pro začátek. Dle mě, básnicky v sobě cosi má strofa 1,8 a 9. Ostatní vnímám jako plevel.
Ještě mě napadá kdyby z poslední strofy zbylo jen "Zkurvená přírodo", dostalo by to povídání zajímavě-absurdní náboj včetně zajímavé změny smyslu básně.
Ještě jsem se k tomu vrátil... Co se mi na tom líbilo, byla snaha o sdělení a fakt, že je to postavené na obsahu. Většina poetů poslední doby zde zřejmě tvoří v impresionistickém stylu (viz dnešní moje fórum) :-)
Nakonec osobní dotaz: je 8tipů objektivním hodnocením? :-)))
žádný tip není objektivním hodnocením
Ale nemyslel sem to nijak zle ;-)
mě to také nijak nevzalo ;o)
Musela jsem si to přečíst dvakrát, abych to tak nějak pochytila celý,...líbilo
je to dobrý,fakt povedený
...T...
Chápu, oldo, že báseň je spíše tvá parketa. Znovu píši, že to byl jen hec a nechávám to zde jen pro názornost. Neustále bojuji s tím, vymazat to, aby to nevábilo čtenáře, který jsou líní prodírat se povídkami.
Počkej o prázdninách. Nejen učitelé budou mít víc času.
Pane učiteli, vy jste se zase kochal!
Hlubší kritiky nejsem schopen. Bez ohledu na prvoplánovist mě to oslovilo. Kolikrát mě podobné myšlenky napadají, když konám potřebu za smrkem...
Nelíbí, je mi líto. Přijde mi to strašně prvoplánové, text nemá hloubku (nebo ji tam aspoň nenacházím já), rytmicky je to v pohodě, ale ta plochost mi tam fakt vadí... Doufám, že to nebereš osobně, sorry.
To Qliph: Asi bych se mohl přiznat, že to byl jen takový hec. Píšu sem hlavně povídky a trochu jsem záviděl čtenosti poetů - konec konců i ty jsi vlastně vyhledal jediný můj básnický pokus. A fakt jenom pokus - poezie mě svazuje, nějaká buňka mi zřejmě chybí. Hodí se ten tvůj výraz plnoplánové. Dokonce uvažuji, že to stáhnu, abych nekazil linii, kterou na písmákovi snad nějakou mám. Na druhou stranu mě těší, že to pár lidí oslovilo - i když to nebylo přímo upřímné, každá věc si zde nakonec najde své čtenáře. Každopádně mě to nijak neuráží, spíše mě potěšilo, že se zde setkávám s lidmi, kteří mě umí prokouknout.
Jo jo, na poezii nemá buňky kdekdo. A jsem rád, že si to přiznáš. Ale nestahoval bych to, čtenářům se tak dostane kompletnější obrázek o Tvé maličkosti. Ale prozaik jseš lepší, to každopádně.
P.S.: Jedinou báseń z tvého pera jsem okomentoval zcela účelově, a jak vidno, mělo to smysl. Alespoň máš o čem přemýšlet :o)
je to schválně tak nestravitelné? nebo omylem? :)
těžké se prokousat ke konci...
No,tobě se nepovedla moje báseň a já zas nechápu Tvůj styl, no každej jsme nějakej,,,,
je to něco ! Ť
zachraňte mne!
vemeník dvojlistý
:-))) skvěle mě to pobavilo :-)) ten konec byl sice odhadnutelnej, ale to vůbec nevadí, TIP
určitě típek : o ) ale bez Coly....
tak to je pecka!!! dostalo mě to...něco takového jsem taky chtěl napsat, ale nevěděl jak- a tady to je! *!
Nešplhej, chemii máme až zítra. Přečti si Šplhavce.
Jak to napsat? Líbí se mi, o čem to je, ale nelíbí úplně to, JAK je to napsaný, připadá mi to trochu šitý horkou jehlou, když chceš psát i takové texty, měl bys přemýšlet i o tom, jak jednotlivá slova poskládat... víš, ale nic si z toho nedělej tuhle otázku - jak být přesný, jak být doslovný - si kladou i jiná literární esa (konkrétně takhle to formuloval Holan). Taky musím přiznat, že když jsem to četla poprvé, nelíbilo se mi to vůbec, při druhém čtení víc a při dalším ještě... Tak myslím, že se sem ještě vrátím.
docela se mi to libilo az na tu posledni sloku.. pripada mi to jako zes to chtel dorict za kazdou cenu.. coz nema cenu
Mně se to moc líbí...až na ten oslední řádek...smysl básničky by byl zřejmý i bez něj...takhle se čtenáři příliš nutí.....ale je to tvoje báfnička... :-)))
*!!!!!