Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seJak je to s číslováním diskuzí?
12. 02. 2011
3
48
2874
Autor
Fabet Anal
Mám dotaz. Jak je to s číslováním diskuzí?
Je to jen místní folklör nebo to má nějakou větší hloubku?
48 názorů
Armin Tamzarrian
19. 02. 2011Armin Tamzarrian
18. 02. 2011Pišta_Hufnágl
14. 02. 2011Pišta_Hufnágl
14. 02. 2011Fabet Anal
14. 02. 2011Pišta_Hufnágl
14. 02. 2011Armin Tamzarrian
13. 02. 2011
prouku.. ja sem reagovala jen na tu posledni vetu v Tvoji kritice.. nikoliv na to.. cos napsal predtim.. abych to upresnila.. :-) a dekuju.. neboj.. nechci.
Nebudu se s tebou hádat.
Odpovědi na své otázky najdeš v mém předchozím příspěvku. Nic se na tom nemění.
Komu někdy nebyla přesunuta diskuse z důvodu bezpředmětnosti, jako by neexistoval, anale
Fabet Anal
13. 02. 2011
ty prouku.. ja Ti ani nemam pocit.. ze by za todle mela byt odebrana hodnost admina. Naopak si myslim.. ze StyvN dela presne to.. co admin ma delat. Vidi, ze podle nej.. je neco v neporadku.. tak se to snazi napravit.. coz je vice mene jeho povinnosti. Na svoje videni situace ma stejne pravo.. jako vsichni ostatni uzivatele.. a ja predpokladam.. ze pokud to nekdo z uzivatelu.. vidi jinak.. ma pravo se obratit na klub adminu... aby se ta situace prehodnotila.. a pokud ani s vystupem tohoto klubu nebude spokojen.. muze se jeste obratit na majitele, aby celou vec posoudil.
To ze StyvN neco posoudil a rozhodl podle svyho.. na tom nevidim nic spatnyho ani za predpokladu.. kdyby to rozhodnuti nebylo uplne spravny (svuj nazor sem na to ostatne i napsala vyse).. i na omyly ma kazdy narok. Problem by vyvstal podle me tehdy.. kdyby se chyb StyvN dopoustel nepretrzite.. a to nedopousti.. takze mi prijde trosku prehnany.. nejaky odebirani adminstvi. Tohle je zase moje.. videni situace.
Obsah:
Jestli tě zajímá, proč některý konkrétní uživatel reaguje nějakým konkrétním způsobem na nějaké konkrétní dílo, tak se ho zeptej.
Není třeba kvůli tomu zakládat veřejné diskuse.
Předmět:
Tohle je litrární server. Předmět tvé diskuse s literaturou nesouvisí ani vzdáleně. Tím pádem je tato diskuse pro tento server bezpředmětná.
Takže přeřazuji z hlavní strany do ostatních.
Děkuji za pochopení.
no jo.. ale pak je take v clanku tri.. bod pet.. napsano.. ze u volnych diskusi je v podstate jedno o cem sou... proto je to take volna diskuse.. aby se dalo plkat o cemkoliv (vyjma toho.. ze bude sprosta, porusovat zakony a napadat ostatni uzivatele). Ja bych bod dva uplatnovala predevsim pro kategorii Literarni diskuse.. nikoliv pro diskusi Volnou.
Fabet Anal
13. 02. 2011Armin Tamzarrian
13. 02. 2011
ja sem slysela ze cena utechy je letadlo... pro ty co nevyhrajou tu skodovku.. tak v lucerně ;)
(doufam ze nevyhraju xD)
sepotvkorunachstromu
12. 02. 2011Fabet Anal
12. 02. 2011sepotvkorunachstromu
12. 02. 2011Fabet Anal
12. 02. 2011sepotvkorunachstromu
12. 02. 2011
Číslování diskusí probíhá kvůli loterijním důvodům. Autor diskuse, jejíž číslo vylosuje počítač vyhraje Škodu Superb.