Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte semák
04. 12. 2001
11
0
2151
Autor
Siri
ŠLA JSEM ORAT ZA TEBE
A SÁZET TAKY .
A PŘED NAŠIMI ZRAKY
KVETLA ÚRODA
A UZRÁLY NÁM MÁKY .
TAK PROČ?
PROČ JSI SE VYSYPAL..
V POLI VYORANÉM....
PRO JINOU...
- - - - - - - - - - -
snehurkasnehurka
02. 12. 2002
Kategorie "pro radost" - ale zanechala ve mě smutný pocit. Každopádně básnička je originální ...:-)
Když o tom čtu,tak mám pocit krásně smutný.Když se to stane,tak se krása vytratí *
Armand: co jako? napsals to ty? autorka to chce spisovně a jsem ji jen upozornil. Kdyby řekla ona, že v poezii lze všechno, je to v pořádku, ale co se do toho sere nějakej armand a poučuje mě co se v poezii může
Narkissos: protože ty zjevně poučit potřebuješ :)) Ó jak si miLý, žes autorku UpOzoRniL.... ó, tak gentlemanské gesto :).... i já byl jsem gentleman a ... i já UpOZornil jsem tebe :)
Neprskej :))
Armand: seš idiot, nemáš to v hlavě v pořádku, nebudu se s tebo bavit
Narkissos: Jsem rád, že víš, že to nemám v hlavě v pořádku :)) Gratuluji Ti k Tvé hlavě a především k nesmírné bohatosti výrazů a úkazů jenž se na tobě a v tobě vyskytují. Jak vidno prskání jde ti ze všeho nejvíce.... takže ..hmm .. můžu hádat? Kocourek? :)) mno jistě, já to věděl.... jěště neumí štěkat, tak prská :))) Rád si hraju s koťaty, ale raději býky. Hmm, škoda, ale koťátka jsou roztomilá... hlavně jak vytahují drápky :))
:o)
teda kucííí ......
Armandíčku děkují ...připadám si jako princezna ...bojuješ a chráníš mě ....to je příjemné ...děkujíí ...se červenám....
cup_of_tea
25. 12. 2001
Ano, krásnej obraz... máky... Bývá líto, když zvadnou, že...ale to se stává. Ráda tipuji.