Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seŠÁLA V BRNĚ ZAPOMENUTÁ
03. 12. 2001
0
0
3084
Autor
Petula
ŠÁLA V BRNĚ ZAPOMENUTÁ
V sále radnice městské části Brno – Slatina se našla v neděli 2. XII. MMI odpoledne tmavě zelená šála se střapečky na koncích.
Pokud se s ní ještě její majitel chcete shledat,
pak nechť se obrátí na Papoucha, kterému jsem šálu předala…
Ahoj |||-_-||| Petula
jůůů, s kým jsem se to bavil o ztátách a nálezech? Prosím prosím...
m.
Jé, tak to jsem ráda, že se to povIdlo!!!
Že šálička se našlička... |||-_-|||
Bixie...? Co je na tom divného? Kdekoli byl Tynic s foťákem, vždycky k němu dříve či později krytku na objektiv, které láskyplně říká keksík... :o)
To slovicko som od neho este nepocula...asi uz ma nejake novsie laskyplnejsie pomenovanie, alebo uz keksik nema rad :o))))
To je nepodstatný, KDO to DOSTÁL, podstatný je, že nás je vo jednoho perspektivního míň, detajlisto! Bude víc tlačenek na osobu. :- )))
(Ty furt s tím svým bojem proti antikoncepcím, čéče...)
nepřestávám mít pocit že jsem se tam zapomněla celá :-)))))
correggio+papouch+petula: ****
Já jsem tam nechal iluzi, že dokážu identifikovat obličej aspoň v případě osoby, na které mi opravdu hodně záleží. Ale jinak jsem si odnesl spoustu nádherných vzpomínek na Písmáčky...
MVR ♥
Monty_Python
04. 12. 2001
.. úúú šáliška se střapešky .. to mušíím mííťťť ... ehm .. tedy já se omlouvám, nechal jsem se unésti, ale když já miťuluju šálišky se stlapešky:-))))
Já tam nechal mozek, hlasivky, plíce a KAPODASTR ...kdyby náhodou někdo....
Já tam nechala trochu smutku a vyměnila jsem jej za plno dobré nálady...
Prosím případného nálezce, aby si mé smutky nenechával, ale utopil je v řece nebo prohnal komínem...
Už je nebudu potřebovat!
S úctou ░▒▓-_-▓▒░
Monty_Python
03. 12. 2001
jé, jé, moja šálička sa našla :o) :):):):):)
děkojo, děkojo, děkojo, děkojo, děkojo, děkojo, děkojo a ešče